Ford bo do leta 2030 v Združenem kraljestvu in Evropi ustavil prodajo avtomobilov s kakršno koli obliko motorja na notranje zgorevanje. To je za zdaj najbolj ambiciozen regionalni cilj elektrifikacije katerega koli velikega proizvajalca vozil.
Vsak Fordov model osebnega avtomobila bo do leta 2026 imel električno ali priključno hibridno različico, do konca desetletja pa bo Ford v Evropi 100-odstotno električen, so napovedali pri proizvajalcu vozil. "Pričakujemo, da bo večina vozil do leta 2026 že elektrificiranih," je na začetku leta dejal Fordov predsednik za Evropo Stuart Rowley.
V ta namen Ford že danes na izbiro ponuja široko paleto elektrificiranih vozil. Med drugim so elektrificirani tudi SUV-ji oziroma športni terenci, ki predstavljajo skoraj polovico prodaje vseh novih vozil v Sloveniji. V ta namen smo se v redakciji zurnal24.si odločili na podaljšanem testu preizkusiti dve elektrificirani ford kugi, prva je dizelski hibrid (mHEV), druga pa priključni hibrid (PHEV), za katero pri Fordu pravijo, da je najbolje prodajani priključni hibrid v Evropo, ki skoraj polovico kilometrov prevozi z električno energijo zunanjega polnjena, ki je v skladu s ciklom WLTP 56 kilometrov. Pri Fordu v svojih raziskavah o navadah voznikov trdijo, da vozniki v veliki meri izkoriščajo zmogljivost baterijskega električnega pogona kuge priključnega hibrida. Skoraj polovica (49 odstotkov) skupne prevožene razdalje v tem letu naj bi bila opravljena samo z uporabo zunanjega polnjenja baterije.
Junija je bila prodaja Kuge priključni hibrid v Evropi uspešnejša kot v vseh prejšnjih mesecih – prodali so več kot 6300 vozil, kar presega skupno prodajo vseh ostalih različic v prodajni paleti Kuge.
Hibrid za dolge vožnje po avtocesti
Na drugi strani imamo mehko hibridno tehnologijo, v kombinaciji z dizelskim motorjem, ki je primerna za tiste, ki prevozite večje število kilometrov in bi radi imeli zmogljiv in hkrati varčen avtomobil. Namenjena je tudi tistim, ki za polnjenje baterije ne želite uporabljati zunanjega vira elektrike, a bi vseeno želeli imeti elektrificiran pogonski sklop z majhnimi emisijami CO2.
V seriji člankov, v katerih vam bomo skušali prikazati različni hibridni tehnologiji, bomo temeljito preizkusili oba pogona in svetovali za koga je primeren klasični hibrid, za koga priključni hibrid. Primerjali bomo stroške vzdrževanja, torej servisiranja in porabe goriva. Tudi uporabnost v praksi. Pravilna izbira vozila za svoje potrebe mora biti domača naloga vsakega kupca vozila, novega ali rabljenega.
Kaj smo ugotovili pri hibridnem mondeu?
Podoben test smo s ford mondeom hibrid naredili že lansko leto. Članke s poudarkom na uporabniški izkušnji najdete na spodnjih povezavah.
- Primerjava stroškov na 80 tisoč kilometrov: dizel ali hibrid
- Hibrid ali dizel: Dobili smo zmagovalca
- Kako deluje najbolj poseben mondeo?
dejte vi naredi še eno domačo nalogo.. kolk km železniških prog v slo je elektrificiranih in koliko ne. koliko prog …