BMW X6 hibridni orjak

Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
BMW svoja paradna konja (največjega suva in limuzino) ponuja tudi v hibridni različici, ki poleg enormne moči in zglednih voznih lastnosti pod določenimi pogoji ponudi tudi ekonomičnost.
Oglej si celoten članek

Vozili smo. X6 active hybrid je tako v tem trenutku celo najzmogljivejši hibrid na svetu, a kaj, ko stane skoraj dvakrat toliko kot osnovna dizelska različica, ki porabi občutno manj goriva.

Po videzu soroden X6M ...
Oblikovno je videti zelo strupeno, še posebej z 20-palčnimi platišči in izboklino na motornem pokrovu, potrebno za akomodacijo velikega bencinskega in dveh dodatnih elektromotorjev. Videz je tako strupen, da ga utegne marsikdo zamenjati za izdelek iz družine M, čeprav razlike so. Zaradi terensko-kupejevske zasnove gre še vedno za zelo samosvoj model, saj je bočna linija bolj dinamično visoka kot pri drugih suvih, a ne toliko, da bi trpela preglednost vstran. Druga zgodba je preglednost nazaj, kjer je zaradi visokega zadka in kupejevsko padajoče strehe zadnje steklo le malo večja lina. Ima pa voznik tudi zato za lažje manevriranje nazaj vso električno pomoč v obliki avdio in vizualnih pomagal ter kamere.
Foto: Žurnal24

 

... enako velja za zmogljivosti. Navora celo več kot X6M.
V nosu se vrti enak 4,4-litrski biturbo osemvaljnik kot pri različi 5.0i in sam po sebi razvije 300 kilovatov moči in 600 Nm navora. Motor razvaja z zvočno kuliso in se rad zavrti v vrtljaje, v pomoč pa mu je sedemstopenjska avtomatika z menjalnimi tipkami na volanu. Hibridni pogon dopolnjujeta dva dodatna elektromotorja, skupna moč pa znaša 357 kW, navora pa je za kar 780 Nm (celo več kot X6M).

Za polnjenje litij-ionskih baterij avto uporablja tudi regeneracijo, kjer se kinetična energija spreminja v električno, vozilo pa ima dodan tudi sistem start&stop. Volanski obroč v vožnji še zvišuje vozne užitke, saj gre za tako kot za podvozje in vzmetenje izrazito športen izdelek, se pa trdota slednjega včasih pretirano prenese na zadnjice potnikov. Zavore nalogo ustavljanja opravljajo odlično.

Elektrika zniža (pre)visoko porabo
Glede porabe je tako, da boste ob priganjanju težko shajali tudi z 20 litri, na testu smo namerili tudi porabo 22,5 litra, z zmernejšo vožnjo pa se lahko spustite tudi pod mejo 15 litrov. Tudi ta pa ni primerljiva s porabo osnovnega trilitrskega šestvaljnega dizla, saj se slednji zadovolji tudi z manj kot 10 litri plinskega olja. Je pa res, da so moč, navor in zvočna kulisa pri hibridu neprimerno boljši.  

 

Foto: Žurnal24

 

Znotraj kljub 4,9-metrski dolžini glede prostornosti, vsaj ko je govora o centimetrih za glavo v drugi vrsti, ne briljira. Veliko bolje je glede širine, kjer so zaradi skoraj dvometrske širine centimetri skoraj kraljevsko odmerjeni. V prvi vrsti se bo tako potnikom dobro godilo v vse smeri, v drugi pa bosta na dveh ločenih sedežih dobro sedela dva odrasla, če le nista preveč visoke rasti.

Materiali in ergonomija so tipični za to znamko, je pa res, da spada še med prejšnjo generacijo BMW modelov, saj novi sedmica in petica ponujata že sodobnejšo zasnovo merilnikov in stikal. Ima pa X šestica novi i-drive vmesnik, ki je bolj intuitiven, projekcija pred voznikom pa (pohvalno) posreduje tudi podatke, ki jih sproti pridobiva navigacija. Glede opreme je tako, da je že v osnovi bogato opremljen, med doplačili velja omeniti dobrodošlo aktivno ventilacijo sedežev. Če smo kaj le pogrešili, so bili to aktivni sedeži in kakšen dodatek iz oddelka napredne tehnike. Prtljažniku za odpiranje pomaga elektrika, ki pa delo opravlja preveč robustno. Je pa prtljažnik v primerjavi s "klasičnimi" različicami na račun baterij, ki jih najdemo pod dvojnim dnom, izgubil sto litrov prostornine, še vedno pa ponuja 470 litrov in enako prilagodljivost kot druge različice.

Cenovno prav tako blizu X6M

Če pogledamo končno ceno, vidimo, da vsa ta napredna tehnologija tudi ogromno stane, saj je od klasičnega 50i dražji za kar slabih 23 tisočakov, kar pomeni, da je s tem že na pol poti do različice M, ki stane 135.200 evrov. Je pa tudi res, da s še tako lahko nogo ne more konkurirati šestvaljnemu dizlu, ki je s ceno 64.400 evrov skoraj pol cenejši.

BMW X6 active hybrid
Motor: 4.395 cm3
Vrsta: osemvaljni bencinski V zasnove + dva elektromotorja
Moč: 357 kW (486 KM)*
Navor: 780 Nm*
Zmogljivosti: 236 km/h, 5,6 sekunde od 0-100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.877x1.983x 1.690, medosna razdalja 2.933, prtljažnik (v litrih): 570- 1.450
Cena: 114.550/120.408 EUR
*kombinirano električni in bencinski pogon

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.