Takahashi velja za »očeta driftanja«, saj je bil prvi dirkač, ki je direktno vožnjo skozi ovinke zamenjal z vožnjo »z vrati naprej«, ki je bila za gledalce veliko bolj atraktivna.
S tem si je pridobil velikansko popularnost, ki jo je okrepil s kavalirski pristopom do dirkanja in prijateljskim odnosom do drugih tekmovalcev. Leta 1977 na dirki All Japan F2000 se je med dirko denimo ustavil, da je pomagal kolegu v razbitem avtomobilu, in zato izgubil prvo mesto. To je po predčasni ustavitvi dirke ste pridobil.
Takahashi se je rodil 29. januarja 1940 in že zelo zgodaj začel dirkati, na pravi dirki pa je debitiral, ko je star osemnajst let sodeloval na motociklistični dirki All-Japan Clubman Race. Že pri dvajsetih letih je veljal za vzhajajočo zvezdo japonskih motociklističnih dirk in zmagoval na dirki za dirko. Na svoji zadnji dirki je – le za zabavo – zmagal leta 1999, ko je bil star 59 let. V svoji karieri je sicer sodeloval na 498 motociklističnih, avtomobilskih in dirkah formule 1 in kar na 71-tih tudi zmagal.
Mednarodna zvezda
Nič čudnega torej ni, da je kmalu vzbudil pozornost pri Hondinih »lovcih na talente«, kjer so ga zaposlili kot testnega voznika in dirkača. Hkrati s pripadnostjo močni znamki so se zanj odprla tudi vrata evropskih profesionalnih dirk, in to v času, ko na Japonski dirk te vrste ni bilo. Kmalu je postal mednarodna dirkaška zvezda in osvajal eno evropsko prvenstvo za drugim.
Vendar pa se je njegova motociklistična kariera leta 1962, ko je bil star šele 22 let, nenadoma končala. Po hudi nesreči na dirki na otoku Man je namreč padel v nezavest in skoraj umrl. Vendar pa ga to ni odvrnilo od dirkanja, ampak se je presedel za krmila tovarniških avtomobilskih specialk in začel dirkati z njimi ter po zaslugi redkega naravnega talenta hitro postal eden od vodilnih svetovnih voznikov.
Avtomobilsko kariero je začel pri podjetju Prince Motor Company, saj je hotel biti za krmilom njihove specialke prince R380. Leta 1975 je prodrl v japonsko serijo Formula 2000, dve leti pozneje pa je dirkal tudi v Formuli 1. V letih 1985 do 1987 je s porschejem 962 osvojil tri zaporedne naslove na prvenstvu All-Japan Sports Prototype in uspeh ponovil tudi leta 1989. Osemkrat je sodeloval tudi na legendarni dirki 24 ur Le Mansa.
Povezava z nissanom skyline GT-R
Kuni-san, kakor se je glasil njegov vzdevek, je najbolj zaslovel, ko je dirkal z originalnim nissanom skyline GT-R. Skupaj z Mitom Kitanom in Motoharujem Kurosawo so diminirali na dirkah turnih avtomobilov. Osvojili so serijo Fuji Grand Champion in s slovitim »hakosukujem« kot se je imenoval njihov nissan, v treh letih osvojili petdeset zmag.
Takahashi je v tem času postal znan po svojem slogu vožnje. Opustil je direktno vožnjo skozi ovinke in se jih je loteval z vse bolj spektakularnimi drifti ter s tem postal prvi dirkač, ki je to tehniko neposredno uporabljal na dirkah. Takahashi je navdihnil tudi znamenitega »kralja driiftanja« Keichija Tsuchiyuja, avtorja legendarne »driftarske biblije«, ki je nekaj časa celo dirkal hkrati z njim.
Takahashi je prenehal dirkati leta 1999, vendar se tudi tedaj ni umaknil iz avtomobilskega športa. Že leta 1994 je namreč ustanovil lastno ekipo, v kateri je med drugimi dirkal tudi Jenson Button.