Audi TT brez odlične ocene

Foto: Euro NCAP Audi TT na Euro NCAP Foto: Euro NCAP Audi TT na Euro NCAP Foto: Euro NCAP Audi TT na Euro NCAP Foto: Euro NCAP Audi TT na Euro NCAP Foto: Euro NCAP Renault trafic na Euro NCAP Foto: Euro NCAP Renault trafic na Euro NCAP
Neodvisna organizacija Euro NCAP je opravila prve letošnje teste varnosti vozil. Audi TT je bil prvi osebni avtomobil, ki so ga ocenjevali po novih pravilih z letnico 2015. Ocenili so tudi varnost dvojčkov opel vivaro in renault trafic.
Oglej si celoten članek

Tretja generacija modela TT je bila pri nas predstavljena nedavno. Veliko presenečenje, za Audi negativno, so testi varnosti Euro NCAP za evropski trg, kjer je prejel zgolj štiri, od petih možnih zvezdic za varnost.

Manjka pomemben varnostni sistem

Foto: Euro NCAP Euro NCAP Pri Euro NCAP so letos še zaostrili način ocenjevanja varnosti. Vse bo vodilo do velike novosti v letu 2016, ko bodo uvedli dvotirni sistem ocen. Audi TT najvišje ocene po pojasnilu iz Bruslja ni prejela zaradi pomanjkanja najnovejših naprednih tehnologij, predvsem sistema samodejnega zaviranja. To pomembno tehnologijo za varnost, ki je sicer na voljo v številnih Audijevih modelih, Euro NCAP vse bolj izpostavlja na svojih testih.

TT-ja so prvega testirali po novih in posodobljenih protokolih in z novimi preizkusnimi lutkami. Preizkusili so tudi deformacijo prednjega dela pri trku v pregrado polne širine. S tem testirajo kakšne so posledice čelnega trka na manjšo osebo, kot je ženska ali otrok, ki sedi na zadnjih sedežih. Za ta način testiranja so se odločil tudi zaradi odmevnega medijskega pisanja britanskih medijev, ki so poročali o tovrstnem trku.

Foto: Euro NCAP Euro NCAP

Rezultati bodo pripomogli k večji varnosti

V zadnjih letih so namreč strukture avtomobilov postale bolj toge, kar je pripomoglo k zmanjšanju poškodb v spodnjih delih nog in glave. Večja togost po drugi strani prinaša večje pojemke, kar morajo arhitekti vozil upoštevati pri vgradnji sitemov za zadrževanje potnikov v primeru nesreče na prednjih in zadnjih sedežih.

Tovrstni pojemki lahko privedejo do hudih poškodb, bolj ranljiv je prsni del manjših potnikov in starejših oseb. Generalni sekretar pri Euro NCAP Michiel van Ratingen je na to temo dejal: "Novi podatki, ki simulirajo tak trk, bodo dobrodošli za proizvajalce, ki bodo lahko izboljšali sisteme za zadrževanje potnikov v avtomobilih."

Poleg audija TT so na tokratnem preizkusu "razbili" še dve vozili iz programa lahkih dostavnih vozil, dvojčka renault trafic in opel vivaro, ki sta prejela tri zvezdice za varnost. Oba dostavnika so testirali v okviru sedanjega protokola za "težka vozila." Od leta 2016 naprej bodo dostavniki podvrženi enakim protokolom kot osebna vozila.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.