V lanskem letu sta se na lestvici znašla dva dizelska agregata, tokrat pa na vrhu kraljujejo zgolj bencinski motorji, najmanjši nagrajeni motor pa je hyundaijev 1,6-litrski bencinski agregat.
V Evropi bi nad izborom mnogi zmajevali z glavo, še posebej zato, ker na seznamu, gledano s tehnološkega vidika, nekateri niso ravno zadnji krik. Sedem pogonskih agregatov je opremljenih s tehnologijo direktnega vbrizgavanja goriva, chryslerjev 3,6-litrski šestvaljnik pa ne spada med njih. Ameriški proizvajalec je zaobšel tudi tehnologijo turbopolnjenja, ki poganja večji del njihovega voznega parka.
Na Wardovem seznamu ni niti enega elektromotorja, na lestvico pa se ni uspel prebiti niti en od hibridnih modelov:
3.0L TFSI Supercharged DOHC V-6 (audi A6)
2.0L N20 Turbocharged DOHC I-4 (BMW Z4/528i)
3.0L N55 Turbocharged DOHC I-6 (BMW 335i coupe)
3.6L Pentastar DOHC V-6 (chrysler 300/jeep wrangler)
2.0L EcoBoost DOHC I-4 (ford edge)
5.0L DOHC V-8 (ford mustang boss 302)
2.0L Turbocharged DOHC I-4 (buick regal GS)
1.6L DOHC I-4 (hyundai accent/kia soul)
2.0L Skyactiv DOHC I-4 (mazda3)
3.5L DOHC V-6 HEV (infiniti M35h)