Kot odziv na hitre spremembe na trgu digitalnih rešitev v finančni panogi in vse večje potrebe po naprednem spletnem poslovanju, Intesa Sanpaolo Bank predstavlja novo rešitev, ki fizičnim osebam omogoča odpiranje transakcijskega računa v celoti prek spleta, brez obiska poslovalnice ali bančnega osebja na domu strank. Ob tem je za segment prebivalstva oblikovala tudi nove bančne pakete, ki so opremljeni s produkti za vsakodnevno rabo. Na trg pa je lansirala tudi povsem novo mobilno in spletno banko.
Odpiranje računa v celoti kar iz udobja domačega naslanjača
Intesa Sanpaolo Bank je že od nekdaj poznana kot ena najbolj naprednih bank na področju kartičnega poslovanja in digitalnega bančništva. Od lansiranja prve plačilne kartice v Sloveniji, kasneje do uvedbe prve pametne in brezstične kartice, pa vse do implementacije prvih mobilnih plačil za uporabnike android in iOS mobilnih naprav.
Tudi tokrat se predstavlja z novo tehnološko rešitvijo, ki strankam omogoča odpiranje računa v celoti prek spleta, brez obiska poslovalnice ali bančnega osebja na domu strank.
Stranke, ki so fizične osebe, lahko prek spletnega portala na bančni spletni strani www.intesasanpaolobank.si s klikom na gumb ODPRI RAČUN varno odprejo transakcijski račun le v nekaj minutah, svojo identifikacijo pa opravijo prek video klica z bančnim operaterjem. Pri odpiranju računa na daljavo stranke potrebujejo veljaven osebni dokument, davčno številko, mobilni telefon in spletno kamero z mikrofonom in zvočniki, ki je potrebna za video identifikacijo.
Paketna ponudba, ki se prilagaja različnim skupinam strank
Na podlagi analize vedenja in pogostosti uporabe bančnih storitev je banka izoblikovala nove pakete storitev, ki se prilagajajo različnim skupinam strank.
Stranka, ki se odloči odpreti račun prek spleta, lahko po novem izbira med paketom Start, ki ga sestavljajo ključni bančni produkti ali paketom Plus, ki vsebuje širši nabor storitev in je namenjen bolj zahtevnim strankam. Kmalu bo na voljo tudi spletni paket storitev za študente in dijake. Ponudba se odlikuje po širokem naboru storitev in fiksnih mesečnih stroških, kar strankam omogoča boljši pregled nad bančnimi stroški.
Dodana vrednost sklenitve odpiranja novega računa prek spleta in s tem izbire enega od paketov, poleg enostavnosti, priročnosti in udobja, je ta, da lahko nove stranke izkoristijo možnost tudi izjemno ugodne obrestne mere v višini 1,5% za varčevanje za dobo 6-mesecev in sicer z najvišjimi zneski do 15.000 EUR za paket Start oziroma do 30.000 EUR za paket Plus.
Strankam na voljo tudi prenovljena spletna in mobilna banka
V koraku s sodobnimi trendi je banka izdala povsem novo različico svoje spletne in mobilne banke, ki odslej omogoča še boljšo preglednost, osveženo podobo in nove funkcionalnosti.
Hitra, enostavna in intuitivna aplikacija se v celoti prilagaja tudi slabovidnim osebam.
Hiter in varen dostop v aplikacijo
Za varen vstop v spletno banko sedaj ni več potreben prenosni čitalec za generiranje gesel, temveč uporabniki izberejo funkcijo #withKEY, s pomočjo katere generirajo enkratno geslo. Pri vstopu v mobilno banko pa uporabniki na zaslonu uporabijo funkcijo #withKEY, kjer preprosto vnesejo kodo PIN ali po novem uporabijo eno izmed biometričih metod: skeniranje prstnega odtisa ali prepoznavo obraza in s tem ustvarijo varno enkratno geslo.
Virtualna kartica za spletno nakupovanje
V okviru mobilne aplikacije si uporabniki lahko sami ustvarijo virtualno kartico z odloženim plačilom (trenutno na voljo Activa Mastercard), ki ima drugo številko, kot jo ima njihova izvorna kartica v plastični obliki. S tem si zagotovijo večjo varnost pri spletnem nakupovanju, uporabijo pa jo lahko za enkraten nakup ali za daljše obdobje.
S funkcijo #withPAY uporabniki aplikacije hitro in enostavno prenašajo denar svojim prijateljem, kateri kontakti so shranjeni v njihovem mobilnem telefonu. Tako lahko brez prijave v aplikacijo izvajajo ali prejemajo želena nakazila ter so prav tako v skupnosti #with PAY.
Sprotno varčevanje z majhnimi zneski
V okviru inovativne funkcije #withSAVE velja izpostaviti virtualni hranilnik, ki uporabnikom predstavlja zelo priročno obliko sprotnega varčevanja ob vsakem nakupu s plačilno kartico. Z nastavitvijo samodejnega prenosa majhnih zneskov lahko uporabniki varčujejo večkrat po malem. Ob vsakokratnem plačilu s kartico na prodajnih mestih lahko znesek nakupa zaokrožijo navzgor, preostali znesek pa se samodejno preusmeri v virtualni hranilnik.
Naštete so le nekatere od številnih rešitev nove spletne in mobilne banke, ki se bodo tekom leta dopolnjevale z novimi funkcionalnostmi. Banka se pri tem ne bo omejila zgolj na izpopolnjevanje spletnih in mobilnih rešitev, temveč v luči digitalizacije istočasno spreminja in razvija tudi ostale poti poslovanja z namenom, da doseže poenoteno uporabniško izkušnjo prek vseh svoji poti poslovanja (t.i. omni-channel ali poslovanje prek vseh možnih kanalov). Na ta način se banka odziva na spreminjajoče se navade sodobnega potrošnika kot tudi na dinamičen razvoj bančne oziroma finančne panoge.