Chronicle of Infinity in ReEvolve izkoriščata napredne tehnologije
Chronicle of Infinity je nova pustolovska igra razvijalca Perfect World Games, ki prihaja v trgovino AppGallery in bo med drugim na voljo tudi za nove pametne telefone družine Huawei P40, med med katere sodijo P40 lite ter premijski modeli P40, P40 Pro in P40 Pro+. Z integrirano zbirko Huaweievih orodij Cast+ je igralcu omogočeno brezhibno in neprekinjeno igranje igre na več napravah. Igranje na več zaslonih povečuje siceršnje osupljive vizualne in zvočne učinke ter z boljšim nadzorom nad potekom bitke ter širšim strateškim pregledom nad bojnim poljem izboljšuje tudi igralno izkušnjo.
Z vključitvijo revolucionarne Huaweieve tehnologije razširjene resničnosti (AR), mobilne igre oživijo in ponudijo vrhunsko igralno izkušnjo. Pri tem uporabijo prednjo kamero pametnega telefona, s katero preberejo obraz in držo igralca skupaj z njegovo okolico, nato pa to vključijo v igro.
Perfect World Games je sicer prvi kitajski razvijalec iger, ki se je lotil neodvisnega razvoja 3D pogona za igre. Kot globalni razvijalec iger pa je do zdaj plasiral svoje igre za igralne konzole, mobilne naprave in oblak v že več kot 100 držav in regij. Trenutno pospešeno pilijo igro Chronicles of Infinity, v trgovini AppGallery, ki velja za osrednje mesto za priljubljene lokalne in globalne aplikacije na napravah Huawei in ki se pridno polni na dnevni ravni, pa lahko uporabniki najdejo še ogromno drugih novih zabavnih iger.
Unity razvijalcem omogočil preprosto objavo aplikacij v tržnici AppGallery
Unity je vodilno razvojno okolje za ustvarjanje tridimenzionalnih iger in interaktivnih vsebin, kot so vizualizacije arhitekturnih načrtov ali animacije v realnem času. Polovica od tisoč najboljših mobilnih iger je bila ustvarjena v njem, širše gledano pa vsebine najdete na 3 milijardah naprav po vsem svetu. Samo v zadnjih dvanajstih mesecih so na primer zabeležile 37 milijard prenosov.
Trg z mobilnimi igrami je razširjen po vsem svetu, izzive globalne distribucije pa razvijalcem povzroča ekosistem Androida z razdrobljenimi tržnicami aplikacij. Če želijo, da njihove igre delujejo povsod, morajo upoštevati različne programske razvojne pakete (SDK), različne sisteme plačevanja, ponekod pa tudi zahteve vlad in tržnih regulatorjev. Najhuje pa je, da morajo vse to preveriti vsakič, ko neko tržnico aplikacij nadgradijo. V izogib težavam je Unity razvil portal za distribucijo (UDP), ki velja za njegovo najmočnejše orodje, saj razvijalcem omogoča dostop do uporabnikov preko različnih kanalov distribucije aplikacij oziroma tržnic. Delujoč po načelu enega vozlišča omogoča, da razvijalec aplikacijo objavi le enkrat, nato pa je dostopna povsod.
Pred kratkim je Unity v portal UDP integriral tudi Huaweivo zbirko orodij za razvoj iger, kar pomeni, da razvijalcem, ki so mobilno igro že objavili kje drugje, ni treba znova integrirati programskega razvojnega paketa, zato jo lahko objavijo v tržnici AppGallery le z nekaj kliki. Skupaj z njim pa je Unity integriral tudi zbirko orodji za plačevanje v aplikaciji in upravljanje z računi, kar razvijalcem še dodatno poenostavi razvoj iger za Huaweievo tržnico AppGallery.
Huawei je v procesu integraciji nudil vso potrebno inženirsko podporo, da je bil proces zaključen v predvidenem času. Sodelovanje pa ni zaključeno in se bo nadaljevalo, saj nameravajo v portal UDP postopoma vključiti še druge funkcije Huaweievih mobilnih storitev (HMS).