Potem, ko so zaradi zaprtja javnega življenja začeli ugašati gostinci, za njimi pa še številni njihovi dobavitelji, je postalo jasno, da je potrebna hitra reakcija. Da je na tnalu slovenska prehranjevalna veriga. In kdo bi jo bolje poznal kot Tuš, ki že zdaj v svoji ponudbi beleži več kot 70 odstotkov izdelkov slovenskega porekla in pa Ana Roš, ki v Hiši Franko uporablja le lokalne sestavine. Tak način razmišljanja in ustvarjanja ji je letos prinesel kar dve Michelinovi zvezdici.
In s popolnoma enakim pristopom je nastal tudi prvi skupen produkt. Skutni njoki s pehtranom. Ano Roš na skutne njoke vežejo še spomini iz otroštva. Kakšni, pa si poglejte v videu, kjer je te njoke pripravila posebej za vas.
Tuševa Anja Marjetič nam je razkrila, da so skutni njoki le začetek.
"Sam razvoj izdelkov v sklopu blagovne znamke Ana Roš in Tuš poteka že več mesecev. Tako je, na policah so že skutni njoki, sedaj pa prihajajo že vedno novi izdelki. Prihaja kruh, prihajajo kobariški štruklji, prihajajo sladoledi. Vse je že tik pred tem, da pride na police do končnega potrošnika."
Obiščite spletno stran in preverite, kako v praksi poteka sodelovanje med Tušem, Ano Roš in predelovalci, odgovorite na vprašanja in se potegujte za nagrado.
*Vsi intervjuji so bili opravljeni v času, ko so vladni ukrepi in priporočila to še dopuščala v takšni obliki, na varni razdalji.