Prvega januarja 2019 so z vseh prodajnih mest v Sloveniji izginile brezplačne plastične vrečke. Nekateri trgovci so se celo odločili, da plastične vrečke v celoti ukinejo in jih zamenjajo s papirnatimi ali vrečkami iz blaga. JYSK sedaj stopa še korak dlje in svoje kupce aktivno spodbuja k uporabi vrečk za večkratno uporabo.
"Vrečko prinesite, popuste odnesite"
Podjetje JYSK se zaveda pomembnosti odgovornega in trajnostnega ravnanja z naravnimi viri. Sodeluje z različnimi organizacijami, da bi zmanjšalo svoj okoljski odtis in zmanjšalo uporabo plastike in ostale embalaže. Pri produkciji svojih izdelkov JYSK posveča tudi veliko pozornosti uporabi neškodljivim kemikalijam in zmanjšanju izpustov CO2.
Nov pomemben in hvalevreden korak k ekološko zavednem poslovanju je akcija "Vrečko prinesite, popuste odnesite", s katero JYSK želi svoje kupce aktivno spodbujati k uporabi vrečk za večkratno uporabo. "V Sloveniji se zavedanje o škodljivosti vrečk za enkratno uporabo šele prebuja, s to pobudo pa želimo aktivno vplivati na družbo in pokazati, kako pomembno je to. Zaradi proizvodnje plastičnih vrečk se porabljajo naravni viri in energija, kup smeti pa predstavlja veliko nevarnost tako za rastline in živali, kot za vse nas", je izjavila Vesna Kukić Lončarič, generalna direktorica JYSK Slovenija, Hrvaška, BiH in Srbija.
Akcija "Vrečko prinesite, popuste odnesite" bo potekala od 30. januarja do 2. februarja 2020 in nagrajuje vse kupce, ki bodo nakupovali z lastno vrečko, z dodatnimi 10 odstotki popusta.
Desetodstotni popust velja za vse izdelke, ki jih lahko kupci zložijo v vrečko, in se sešteva s popusti drugih akcijskih ponudb.
Skupaj za boljši jutri
Kot veliko mednarodno podjetje se JYSK zaveda svoje odgovornosti. Zaveda se tudi, da ni le odgovorno za svoje delovanje, ampak tudi delovanje vseh svojih dobaviteljev. Zato pozorno spremlja tudi proizvodnjo vseh materialov za svoje izdelke.
Že pred nekaj časa je JYSK s svojih polic umaknil vse izdelke za enkratno uporabo, sive SMARTSTORE škatle pa je zamenjal s takimi narejenimi iz stoodstotno reciklirane plastike.
JYSK želi z akcijo izpostaviti pomembnost zavedanja vplivov na naše okolje in odgovornost, ki jo imamo vsi do okolja. Zato svoje kupce s to akcijo nagrajuje za uporabo lastne vrečke, posledično pa kupce tako spodbuja k uporabi lastnih vrečk za vse svoje nakupe. Poleg tega pa tudi drugim podjetjem daje edinstven zgled, kako pozitivno vplivati na odgovorno vedenje kupcev do okolja.