Slovenci veljamo za ljubitelje narave in uživanja prostega časa zunaj, a podatki kažejo drugače. Delež družin z enim ali več otroki v starosti do 11 let, ki redno ali občasno zahajajo v naravo, se je v Sloveniji v letih med letoma 2004 in 2017 znižal za skoraj petino. Bayer je z namenom, da spodbudi preživljanje prostega časa v naravi, začel z dobrodelno akcijo #nasprehodu, v kateri bodo socialno ogroženim družinam namenili po 1 evro za vsako objavo z značko #nasprehodu na družbenih omrežjih. V dobrodelni akciji lahko sodeluje vsakdo, ki deli fotografijo, saj nakup izdelka ni pogoj za sodelovanje.
1 evro od vsake objave #nasprehodu socialno ogroženim družinam
V okviru blagovne znamke Claritine S, ki jo alergiki dobro poznajo, je podjetje začelo z družbeno odgovorno akcijo #nasprehodu. Z akcijo želijo spodbuditi družine in vse ostale, ki imajo radi naravo, da bi prosti čas preživeli zunaj, na svežem zraku, vsaj 15 minut dnevno. Ni treba plezati na Triglav ali preteči maratona; dovolj bo, da delček dneva preživite #nasprehodu.
Z zavezo, da boste vsaj 1 odstotek (15 minut) svojega časa preživeli zunaj, boste nekaj dobrega naredili zase in za svoje otroke.
»Sedaj, ko so dnevi vedno daljši in toplejši, je idealen čas, da si starši, skupaj z otroki vzamejo vsaj 15 minut dnevno za sprehod v naravi. Če imajo kosmatinca, bo sprehod še toliko bolj zabaven. S tem bodo naredili veliko dobrega za svoje bližnje in zase,« poziva Jasmina Previšič, regionalna vodja blagovne znamke Claritine S s podjetja Bayer.
Čeprav je alergijski rinitis ali po domače seneni nahod zelo neprijetna nadloga, to ne pomeni, da se morate družbi na sprehodu odpovedati – upoštevajte le preventivne ukrepe; v naravo ne hodite v sončnem, suhem in vetrovnem vremenu ali v večernih urah, ko je koncentracija alergenov v zraku najvišja; na sprehod se raje odpravite po dežju, ki je spral svetni prah.
3 razlogi, da se akciji pridružite danes:
#nasprehodu naredite veliko za svoje zdravje
Le še dobrih 46 odstotkov družin redno ali občasno zahaja v naravo. Slovenci v povprečju preživimo kar 79 % svojega življenja v zaprtih prostorih. Tako kaže raziskava Inštituta za raziskovanje trga in medijev Mediana (TGI, 2015–2016), ki so jo izvedli na vzorcu 4000 Slovencev, starih med 15 in 75 let.
#nasprehodu vlagate tudi v zdravje svojih otrok
Po podatkih Nacionalnega inštituta za javno zdravje (2016) smo v Sloveniji še vedno priča epidemiji prekomerne telesne teže in debelosti pri otrocih in mladostnikih. Znano je, da telesna neaktivnost povzroča debelost otrok, kar vpliva tudi na njihovo zdravje in telesni razvoj. Za otroke je izjemno pomembno, da v zgodnjem življenjskem obdobju razvijejo potrebo in željo po telesni aktivnosti, saj je to ključnega pomena za njihovo zdravje in kakovostno življenje tudi v kasnejših življenjskih obdobjih.
#nasprehodu ste dobrodelni
Claritine S s to akcijo spodbuja ljudi h gibanju v naravi, hkrati pa postaja partner Zveze prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje. Vsi, ki želijo sodelovati, so vabljeni, da na družabnih omrežjih delijo svojo fotografijo s sprehoda v naravi, opremljeno z značko #nasprehodu, Bayer pa bo ZPM Ljubljana Moste-Polje za vsako deljeno fotogradijo podaril po 1 evro. Več o akciji najdete na www.claritineS.si/nasprehodu.
Za več informacij obiščite www.claritineS.si/nasprehodu.
FB: https://www.facebook.com/sprehodime.si/