V današnjih časih kuhamo in jemo čez meje planeta, zato je treba spremeniti prehranjevalne in kuharske navade. V debato o spodbujanju pozitivnih sprememb so se vključili kuhinjski strokovnjaki, špeceristi, novoustanovljena podjetja za živilsko tehnologijo, nevladne organizacije, kuharski mojstri in Electrolux kot proizvajalec aparatov.
Med govorci so bili ključni voditelji, kot so Anna Ohlsson-Leijon (direktorica pri družbi Electrolux Business Area Europe), Brent Loken (vodilni znanstvenik za globalno hrano pri Svetovni organizaciji za varstvo narave), Gabriela Hernandez Galindo (direktorica za globalno trajnost pri družbi Danone), Jon Sintorn (direktor družbe Nobia) in Kevin Yu (ustanovitelj družbe SideChef), kot tudi drugi, ki sodelujejo pri oblikovanju kuhinje prihodnosti.
"Verjamemo v bolj trajnostno obliko kuhinje prihodnosti. Trajnostne oblike kuhanja in prehranjevanja so nujno potrebne za naše zdravje in zdravje našega planeta," je povedala Anna Ohlsson-Leijon, direktorica pri Electrolux Europe.
"Kot svetovni proizvajalec aparatov in vodilna družba na področju trajnosti želimo izpolniti našo odgovornost. Imamo poglede potrošnikov in inovacije, s katerimi lahko potrošnike spodbudimo k ukrepanju za bolj trajnostni življenjski slog. Vendar pa je pri izzivu svetovne hrane jasno le, da te bitke ne morejo biti le posamezniki. Potrebujemo različne partnerje, ki bi nam pomagali s svojimi rešitvami, današnji dogodek pa je odlična priložnost za kaj takega."
Teme tega digitalnega dogodka so se vrtele okrog štirih ključnih sklopov: Izzivi trajnostnega prehranjevanja, Oblikovanje za trajnostno kuhinjo, Sodelovanje za trajnostno kuhinjo in Pogled v trajnostno kuhinjo prihodnosti. Dogodek bo moderiral Michael Wolf, ustanovitelj srečanja Smart Kitchen Summit/The Spoon.
Leta 2019 je Electrolux predstavil program Boljše življenje, razvijajoč se načrt ukrepov, s katerim namerava izboljšati in zagotoviti bolj trajnostno življenje po vsem svetu. Ključni cilj programa Boljše življenje je, da do leta 2030 trajnostno prehranjevanje postane prva izbira.
"Electrolux ima odlično priložnost, da spremeni miselnost ljudi, da je zdravo in trajnostno kuhanje težko in neokusno. Naš cilj je ljudi prepričati, da se prehranjujejo ter da pridobivajo in ravnajo s hrano na način, ki koristi človeštvu in planetu," je povedala Vanessa Butani, vodja za trajnostno delovanje pri Electrolux Europe.
"Moramo spremeniti način uživanja in ravnanja s hrano. Da bi vsak obrok postal zavestno dejanje boljšega življenja, moramo podpreti spremembe pri učenju potrošnikov in odkrivanju novih tehnologij."
Vanessa Butani
Konkreten primer sodelovanja družbe Electrolux z njenimi inovativnimi partnerji pri olajševanju trajnostnega kuhanja za potrošnike je bil uradno naznanjen omenjenem dogodku. Skupaj s SideChefom, digitalno platformo za domače kuhanje, in Le Cordon Bleu, največjim svetovnim omrežjem za kuharske umetnosti in upravljanje hotelirskih storitev, Electrolux ustvarja novo kuharsko izkušnjo s preprostimi video navodili po korakih in smernicami kuharskih mojstrov pri Le Cordon Bleu za pripravo okusnih in trajnostnih receptov na osnovi rastlin. Potrošniki s pametno parno pečico Electrolux lahko recept posredujejo neposredno v pečico za optimalne nastavitve časa, temperature in načina priprave, tako da bo vsaka jed kar najbolj okusna.
Electrolux je vodilno svetovno podjetje za aparate, ki že več let oblikuje življenje na bolje. Za milijone ljudi znova izumljamo izkušnje z okusom, skrbjo in blaginjo, vedno pa si prizadevamo, da bi bili z našimi rešitvami in delovanjem trajnostno usmerjeni.
Pod našimi blagovnimi znamkami, vključno z Electrolux, AEG, Zanussi in Frigidaire, letno prodamo približno 60 milijonov gospodinjskih aparatov na približno 120 trgih. Leta 2020 je družba Electrolux prodala 116 milijard SEK in zaposlovala 48.000 ljudi po vsem svetu.
Za več informacij obiščite našo spletno stran.