Gostinci so vrata obratov zaprli oktobra lani. A ne prvič. Tekom epidemije so se obrati zapirali in odpirali. Nekateri so dejavnost prilagodili novim razmeram, drugi so bili primorani prenehati obratovati. Nakup obvezne opreme za preprečevanje širjenja virusa, nepredvideni logistični in distribucijski zapleti, omejena strežba in pogosto oženje kadra so le ene izmed težav, s katerimi se gostinci soočajo že več kot leto dni. Sedaj jim lahko pomagaš tudi ti!
Čas je, da stopimo iz svoje škatlice
Deli svoje ideje, kako gostinci kljub novi realnosti z nekaj truda, novimi idejami, malimi korekcijami prodajnega mesta, še vedno lahko zaslužijo svoj kruh.
Najboljšo idejo bo Barcaffè espresso nagradil s 5 tisoč evrov donacije
Ni prvič, da se zdi kot da je temen oblak prekril cel planet. A vedno, ko se človeštvu ni godilo najbolje, je solidarnost in inovativnost izboljšala svet. Stopiti skupaj je še kako pomembno in tega prepričanja so tudi pri znamki Barcaffè espresso.
Tekom zgodovine so po raziskavah Harvard Business School o poslovni rasti podjetij med ekonomsko krizo leta 2008 izstopala podjetja, ki so investirala v inovacije. A investicije je še posebej v kriznih časih treba dobro premisliti. Najbolj uspešne poslovne strategije so se izkazale pri podjetjih, ki so znižala stroške preživetja, a kljub temu nekaj sredstev namenila inovacijam.
Kakšne ideje iščejo?
Pri Barcaffèju pravijo, da nobena ideja ni napačna. Verjamejo, da bodo ljudje stopili skupaj, zato pričakujejo poln nabiralnik dobrih rešitev – od poslovnih idej do predlogov gostinske opreme, ki v času nove realnosti lajša delo gostincev. Morda dobre prakse iz tujine, pobrskajte po spletu, opazujte sosede. Razmišljajte široko, pravijo in si resnično želijo, da bi spletno mesto www.barcaffe.com postalo stičišče širjenja pozitive. Lepo je videti, ko ljudi želijo pomagati in predvsem to, da si damo vedeti, da nam ni vseeno.
Ideje so povsod okoli nas
Več glav več ve je rek, ki še kako drži. In potem lahko zaživijo veliko ideje. A kako jih najti? Včasih lahko cel dan presediš in razmišljaš pa se ne utrne niti ena. Vsak svoj navdih najde drugje. Pravijo, da največ idej leži na drevesih med sprehodom v naravi. Predvsem pa pridemo do ideje tako, da dobro poznamo problem. Ko preučimo problematiko, zbiramo podatke, se pogovarjamo z ljudmi, ki so deležni tega problema, torej v našem primeru z gostinci in obiskovalci gostinskih obratov, inšpektorji, dobavitelji in še s kom. Potem smo učinkoviti ideji že bližje.
Ne pozabite pa na najpomembnejšo stvar! Idejo si hitro zapišite, da vam ne pobegne. Da boste ideje lažje premlevali in razvijali pa si privoščite dobro kavo – Barcaffè espresso za lepši dan. Ko bodo misli na papirju, jih pošljite na naslov, ki ga boste našli na spletnem mestu www.barcaffe.com.