Mreža Evropskih centrov za varstvo potrošnikov (ECC-Net) je objavila praktičen pritožbeni sveženj za pomoč tistim potnikom, ki so aprila obtičali zaradi vulkanskega prahu. Tako bodo potrošniki lažje uveljavljali svoje pravice.
Sveženj vsebuje standardno pritožbeno pismo, kontaktne podatke o vseh letalskih prevoznikih in druge praktične nasvete. Prvi teden po tem, ko so bila letala po vsej Evropi prizemljena skoraj en teden, se je na ECC-Net obrnilo sedemkrat več potrošnikov kot običajno.
Obrazec v slovenskem jeziku lahko najdete tu. Na tej povezavi pa Evropski potrošniški center.
Pri nas za zdaj brez težav
Veter je že včeraj prinesel oblak vulkanskega prahu nad Severno Irsko, zaradi česar so tam in v delu Škotske zaprli letališča. Danes ob 13. uri po našem času so letališča znova odprli, vendar pa bodo budno spremljali severne vetrove, ki bi lahko v prihodnjih dneh znova prinesli preveliko količino prahu za normalne polete.
Po napovedih Agencije RS za okolje pa v Sloveniji vsaj v prihodnjih dveh dneh prah ne bo povzročal težav.
Državna pomoč Adrii Airways
Prometno ministrstvo se s slovenskim letalskim prevoznikom Adrio Airways pogovarja o državni pomoči zaradi 1,1 milijona evrov izgub, ki jih je ta utrpel aprila ob odpovedih letov zaradi oblaka vulkanskega prahu nad Evropo.
"Pogovori so zelo, zelo na začetku, Adria je v enem dopisu obvestila ministrstvo, da predlaga sprejem takšne odločitve in konkretno pomoč," je pojasnil državni sekretar na ministrstvu za promet Igor Jakomin.
Odločitev o tem bo po njegovih besedah sprejeta na eni od prihodnjih sej vlade.