Na črni listi prepovedanih ostajajo letalske družbe iz 20 držav, ki po mnenju Unije niso zmožne upoštevanja mednarodnih letalskih varnostnih standardov oziroma nadzor nad upopoštevanjem njihovih standardov ni dovolj strog.
Na listi prepovedanih 232 letalskih družb so tako prav se družbe iz Afganistana, Benina, Republike Kongo, Demokratične republike Kongo, Džibutija, Ekvatorialne Gvineje, Eritreje, Kirgizije, Liberije, Libije, Mozambika, Nepala, Siere Leone, São Tomé in Príncipe, Sudana in Zambije. Iz Angole lahko pod omejenimi pogoji leti ena družba, enako velja za Kazahstana, iz Gabona lahko letita dve družbi, iz Indonezije pa štiri.
Po petletni prepovedi letenja v Uniji pa je komisarka za promet Violeta Bulc umaknila prepoved letenja filipinskim družbam. "Po petih letih garanja, smo letalske družbe na Filipinih končno lahko umaknili iz seznama. Filipini so pomembna država, v kateri se letalski sektor razvija izjemno hitro. Današnji rezultati pa so lahko tudi primer za ostale države, ki imajo težave z varnostnimi standardi."
In dobra podkupnina tistim, ki o tem odločajo. Problem je v servisiranju možgan pri pilotih. Kot kaže imajo slabe testerje in jim ni preveć za verjeti.
Starost avionov in servisiranje pri družbah , ki delajo po standardih proizvajalcev .
Sam me pa zanima kaj točno so spremenil pri varnosti da so filipinska letala spet dovoljena v EU. Tega bistvenega podatka pa nihče ne pove.