Sam me pa zanima kaj točno so spremenil pri varnosti da so filipinska letala spet dovoljena v EU. Tega bistvenega podatka pa nihče ne pove.
In dobra podkupnina tistim, ki o tem odločajo. Problem je v servisiranju možgan pri pilotih. Kot kaže imajo slabe testerje in jim ni preveć za verjeti.
Starost avionov in servisiranje pri družbah , ki delajo po standardih proizvajalcev .
Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.
Sam me pa zanima kaj točno so spremenil pri varnosti da so filipinska letala spet dovoljena v EU. Tega bistvenega podatka pa nihče ne pove.
In dobra podkupnina tistim, ki o tem odločajo. Problem je v servisiranju možgan pri pilotih. Kot kaže imajo slabe testerje in jim ni preveć za verjeti.
Starost avionov in servisiranje pri družbah , ki delajo po standardih proizvajalcev .