Na Hrvaškem bodo očitno sprejeli bistveno višje kazni za udeležence v prometu. V prvih desetih mesecih letošnjega leta je na hrvaških cestah umrlo 272 ljudi, kar je sprožilo javne razprave, kako povišati varnost udeležencev v prometu.
Včeraj so se na to temo sestali predstavniki hrvaškega notranjega ministrstva in Fakultete prometnih znanosti, ki se strinjajo, da sankcije, predpisane za prometne prekrške, očitno ne odvračajo voznikov od ponavljanja prekrškov, zato so že sprejeli potrebne aktivnosti, ki naj bi vodile v spremembo zakonodaje, poročajo hrvaški portali.
Med predlogi, ki jih pristojni še tehtajo, je tudi trajen odvzem vozniškega dovoljenja, poleg tega pa tudi odvzem avtomobila in predlog, po katerem bi bil lastnik avtomobila - v kolikor ne bi sedel za volanom - objektivno odgovoren za prometni prekršek ali kaznivo dejanje, ki bi bilo povzročeno z njim.
O časovnici spremembe zakonodaje hrvaški mediji ne poročajo.
*Fotografija je simbolična
Prvi pogoj je PREVENTIVA ! Kdor se je vozil po EVROPI ima pozitivne izkušnje glede prometne vzgoje sovoznikov . V Italiji peljem od Trsta do Torina in opazujem sovoznike glede telefoniranja in prehitevanja . Italijani so se spremenili 100% .… ...prikaži več . Kakšen je bil recept naj se pozanimajo naši gobezdači ,ki trdijo ,da so vse naredili za boljšo varnost .
Potrebno je narediti bolj varne ceste,ne pa nabijat kazni v nebo.Promet se je od leta 91 povečal za 100 % ceste pa še zmeraj iste,sem ter tja kakšno zaflikajo.
Potrebno je povečati možnost, da smo ob prekršku odkriti in dobimo neko kazen ali opozorilo, ne pa dvigovanje kazni v nebesa. Prvo vzgaja in preprečuje, drugo pa ima namen zastraševanja in polnjenja proračuna. Čeprav bi z dobro tehnično podporo pri… ...prikaži več prvi filozofiji proračun bil bogatejši za več evrčkov (oziroma kun na Hrvaškem).