Potrebno je narediti bolj varne ceste,ne pa nabijat kazni v nebo.Promet se je od leta 91 povečal za 100 % ceste pa še zmeraj iste,sem ter tja kakšno zaflikajo.
Potrebno je povečati možnost, da smo ob prekršku odkriti in dobimo neko kazen ali opozorilo, ne pa dvigovanje kazni v nebesa. Prvo vzgaja in preprečuje, drugo pa ima namen zastraševanja in polnjenja proračuna. Čeprav bi z dobro tehnično podporo pri… ...prikaži več prvi filozofiji proračun bil bogatejši za več evrčkov (oziroma kun na Hrvaškem).
Prvi pogoj je PREVENTIVA ! Kdor se je vozil po EVROPI ima pozitivne izkušnje glede prometne vzgoje sovoznikov . V Italiji peljem od Trsta do Torina in opazujem sovoznike glede telefoniranja in prehitevanja . Italijani so se spremenili 100% .… ...prikaži več . Kakšen je bil recept naj se pozanimajo naši gobezdači ,ki trdijo ,da so vse naredili za boljšo varnost .
Potrebno je narediti bolj varne ceste,ne pa nabijat kazni v nebo.Promet se je od leta 91 povečal za 100 % ceste pa še zmeraj iste,sem ter tja kakšno zaflikajo.
Potrebno je povečati možnost, da smo ob prekršku odkriti in dobimo neko kazen ali opozorilo, ne pa dvigovanje kazni v nebesa. Prvo vzgaja in preprečuje, drugo pa ima namen zastraševanja in polnjenja proračuna. Čeprav bi z dobro tehnično podporo pri… ...prikaži več prvi filozofiji proračun bil bogatejši za več evrčkov (oziroma kun na Hrvaškem).
Prvi pogoj je PREVENTIVA ! Kdor se je vozil po EVROPI ima pozitivne izkušnje glede prometne vzgoje sovoznikov . V Italiji peljem od Trsta do Torina in opazujem sovoznike glede telefoniranja in prehitevanja . Italijani so se spremenili 100% .… ...prikaži več . Kakšen je bil recept naj se pozanimajo naši gobezdači ,ki trdijo ,da so vse naredili za boljšo varnost .