Kitajski satelit je že v nedeljo posnel nekaj fotografij ostankov v morju, ki bi lahko bili deli od sobote pogrešanega potniškega letala malezijske letalske družbe, izginulega na poti iz Kuala Lumpurja v Peking, je v sredo poročala kitajska tiskovna agencija Xinhua. Vietnam in Malezija na kraju posnetkov nista našli ostankov letala.
Xinhua je poročal, da so južno od Vietnama in vzhodno od Malezije na območju 20 kilometrov fotografirali meglene podobe plavajočih objektov, največji pa je meril 24 krat 22 metrov. Satelitske podobe kažejo plavajoče objekte v smeri načrtovane poti letala.
Tako Malezija kot Vietnam sta nato na območje kitajskih posnetkov poslali svoja izvidniška letala, nato pa obe sporočili, da niso našli nobenih sledi ostankov malezijskega letala. "Nič ni tam. Šli smo tja in tam ni nič," so sporočili Malezijci.
Posnetki kitajskega satelita pa so kot kaže v javnost prišlo po pomoti. Kitajsko veleposlaništvo je malezijske oblasti obvestilo, da je prišlo do napake.
Na krovu boeinga 777 je bilo 239 ljudi, večinoma Kitajcev.
Izginilo z radarjev
Letalo je izginilo v soboto nekaj ur po vzletu iz Kuala Lumpurja, v sredo pa je bila objavljena zadnja komunikacija s kontrolo poleta iz pilotske kabine. "V redu torej, lahko noč," je sporočil pilot, preden je letalo brez opozorila izginilo z radarjev.
Malezijci letalo mrzlično iščejo v morju na obeh straneh države, vrstijo pa se ugibanja o tem, kaj se je zgodilo. Lahko bi šlo za teroristični napad ali kakšno okvaro, morda pa tudi za sestrelitev, ugrabitev ali kaj drugega.
Ameriški preiskovalci menijo, da je bilo pogrešano letalo v zraku še štiri ure po tistem, ko so izgubili stik z njim. The Wall Street Journal navaja, da teorija temelji na podatkih, ki se samodejno prenašajo z motorjev letala v sklopu rednih vzdrževalnih programov. Malezijske oblasti so ta namigovanja zanikale.
Iskanje ni obrodilo sadov
Boeing 777 velja za enega izmed najvarnejših, saj doslej nobeno ni strmoglavilo. Preiskali so že več kot 100.000 kvadratnih kilometrov morja in kopnega. Začeli so po predvideni poti letala, nato pa tudi proti zahodu.
Kitajska močno pritiska na Malezijo, naj pojasni usodo izginulega letala, iz Malezije pa na žalost poročajo le o zmedi in pomanjkanju informacij. Kitajski premier je obljubil, da bodo v iskanje vložili vse napore, "dokler bo obstajala trohica upanja".
Žurnalček, po tvoje bi že Charles Lindberg moral končati sredi Atlantika.
No, če poznaš kakšen primer (je kje na internetu opisan, še bolje video), kjer je zaradi hitrosti vetra letalo, relativno na Zemljo, dejansko letelo nazaj, bi ga zelo rad videl. Poglej, z avioni letijo v hurikane 5 stopnje (C-130),… ...prikaži več vsak dan je na tisoče avionov izpostavljenih razmeram, ki jih opisuješ, pa ne pride do posledic, ki jih omenjaš.
Zelo dobro vem, govoriš o IAS in TAS (jih je še več, ampak pustimo podrobnosti). Če bi to, kar praviš držalo, potem bi vsak dan dol padlo nešteto avionov. Ni tako preprosto, kot si predstavljaš, pa tudi zgornja logika je… ...prikaži več povsem napačna. Kakšna je hitrost aviona glede na zemljo je v tem primeru povsem nepomembno, ne moreš kar prišteti 0.2M je reči da je to njegova dejanska hitrost.. zato tudi obstajajo različni tipi hitrosti! Ena je relativno na zemljo, druga na zračno maso. Predstavljaj si, da se pelješ na vlaku, ki vozi 1km/h pod svetlobno hitrostjo. Po tvoji logiki bi vsak, ki bi hodil hitreje kot 1 km/h hodil s svetlobno hitrostjo. Pa ni čisto tako. no, zelo poenostavljeno.BTW.. noben avoin ne more glede na zemljo leteti nazaj.. no, vsaj ne potniški, kot je B777.