Svet
18 ogledov

Posnetke objavili po pomoti

Komentarjev 6
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • sprehajalec 21:54 13.marec 2014.

    Žurnalček, po tvoje bi že Charles Lindberg moral končati sredi Atlantika.

  • c1305166 14:31 13.marec 2014.

    No, če poznaš kakšen primer (je kje na internetu opisan, še bolje video), kjer je zaradi hitrosti vetra letalo, relativno na Zemljo, dejansko letelo nazaj, bi ga zelo rad videl. Poglej, z avioni letijo v hurikane 5 stopnje (C-130), ...prikaži več vsak dan je na tisoče avionov izpostavljenih razmeram, ki jih opisuješ, pa ne pride do posledic, ki jih omenjaš.

  • c1305166 14:24 13.marec 2014.

    Zelo dobro vem, govoriš o IAS in TAS (jih je še več, ampak pustimo podrobnosti). Če bi to, kar praviš držalo, potem bi vsak dan dol padlo nešteto avionov. Ni tako preprosto, kot si predstavljaš, pa tudi zgornja logika je ...prikaži več povsem napačna. Kakšna je hitrost aviona glede na zemljo je v tem primeru povsem nepomembno, ne moreš kar prišteti 0.2M je reči da je to njegova dejanska hitrost.. zato tudi obstajajo različni tipi hitrosti! Ena je relativno na zemljo, druga na zračno maso. Predstavljaj si, da se pelješ na vlaku, ki vozi 1km/h pod svetlobno hitrostjo. Po tvoji logiki bi vsak, ki bi hodil hitreje kot 1 km/h hodil s svetlobno hitrostjo. Pa ni čisto tako. no, zelo poenostavljeno.BTW.. noben avoin ne more glede na zemljo leteti nazaj.. no, vsaj ne potniški, kot je B777.

  • Žurnalček 08:27 13.marec 2014.

    Avion je zdrobil strižni udarec vetra . Na Kitajskem piha z kontinenta proti morju in obenem tudi obratno do 170 milj/h Ko avion ki leti do tedaj z vetrom , dobi tak kontraveter , se mu hitrost zraka pod krili ...prikaži več poveča, kot da bi letel 1.3 maha , ne pa 0.78M , kot je največja dovoljena hitrost. Lom kril i in dekompresija kabine , ki se je zaradi odlomljenih kril in porušene stabilnosti , ter ogromne hitrosti raztrgala . Gorivo se je razpršilo v meglo , ki jo je silen veter odpihnil tako , da je na zemljo prišla šele 3 dni - ni naftnega madeža- oplato aviona v plošče po 2m2 , ostala so samo krila z motorjema , če so se odlomili potem krilo na morju plava in pa rep aviona ki je najožji in najbolj kompakten. Veter je te smeti , predno so padle na zemljo z višine 12.000m odnesel tudi do 300km dale. Govore , da je avion zavil , saj radar je tako pokazal. Ni zavil avion , ampak je veter opihaval smeti in ko so se nekaj časa še držali bolj skupaj tudi oddajali radarski odsev, Ko se se pa smet

  • c1305166 08:40 13.marec 2014.

    To, kar praviš, je za lase privlečeno. Takšna sprememba vetra Boeingu 777 ne bi naredila niti praske. Ne vem, od kje is tole pobral.

  • Žurnalček 13:10 13.marec 2014.

    Verjetno ne veš , ampak vsak avion v vsakem momentu , edino v brezvetrju letiji z dvema hitrostima. Ena hitrost je glede na zemljo, ki je lahko tudi negativna , da avion glede na zemljo leti nazaj, druga pa je ...prikaži veče relativna in to praktično pomeni hitrost gibanja zraka ispd kril in vhod zraka v motorje. SEDAJ pa računaj . Leti z 0 77M , 240km/h se pravi glede na zemljo leti z 1 Mahom . Prileti v strižni -obratni veter , ker če piha v eno smer na eni višini , piha isto toliko tudi v drugi smeri na isti višini , ker vetrovi ne pihajo vodoravno ampak valovito . In ko zadane v ta val iz druge smeri sedaj dodaj 1 Mahu še 240km /h in prideš do 1.3 MTo je pa nemogoče z kakršnjekoli hitro reakcijo kompenzirati in "zabremzati" , ter znižati hitrost na 0.77M . Na zemljo ima pa ta avion v takem momenu , će mu uspe zavreti samo še 0.5m , čeprav mu inštrumenti kažejo 0.77M.

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.