Situacija je po poročanju nemškega Deutsche Welle še posebej kritična pri strojevodjih. "Nihče ne želi voziti lokomotive," se pritožujejo v sindikatu strojevodij GDL. "Fantovske sanje o upravljanju lokomotie očitno minejo po puberteti."
Trenutno v Nemčiji po pisanju časnika primanjkuje med 800 in 1000 strojevodij, a očitno nihče ni pripravljen na samotno delo v izmenah.
Želijo si mladih voznikov
Voznike iščejo tudi v primestnem in podzemnem železniškem prometu. V Berlinu je povprečna starost voznikov 50 let, zato si želijo predvsem nove mlade voznike, a težko najdejo kandidate.
Primanjkuje tudi kakih 2000 tisoč voznikov avtobusov, a ta številka bi lahko v prihodnjih letih še zrasla, zato je nemško združenje avtobusnih prevoznikov začelo z agresivno kampanjo: "Stori nekaj - bodi voznik avtobusa."
Podobna je situacija pri voznikih tovornjakov, kjer trenutno izobražujejo 7000 mladih voznikih. Podatka, koliko voznikov v celi državi potrebujejo, ni, a samo na območju Duisburgu, kjer je zaradi rečne luke veliko špediterskih družb, primanjkuje okoli 3000 voznikov.
Pilotov je dovolj
Edini prometni sektor, kjer voznikov, oz. pilotov ne primanjkuje je letalski prevoz. "Tržišče je zasičeno," so za DW povedali v združenju pilotov Cockpit. Pilotov primanjkuje v Aziji ali ZDA, a tam so delovni pogoji veliko slabši kot v Evropi.