Policija je tako zaslišala dve nekdanji članici posadke omenjene križarke. Obe sta dejali, da sta videli, kako so najvišji predstavniki ladje jemali kokain, pijančevali in nadlegovali uslužbenke. Kapitan Francesco Schettino pa je "ženske uporabljal kot blago za trgovanje", poročata italijanska časnika La Stampa in Il Messagero.
Medicinska sestra Valentina B. je povedala, da je delala s kapitanom Schettinom tudi na Costa Atlantici, križarki v floti družbe Costa Cruises januarja in februarja leta 2010.
Kasneje je dala odpoved zaradi "korupcije, drog in prostitucije". "Na svoje oči sem videla, kako so jemali kokain – samo testirati bi jih morali in bi to zlahka dokazali," je po poročanju medijev dejala preiskovalcem.
Povedala je tudi, da je delala na treh križarkah družbe Costa Cruises, ki je imela v lasti tudi Costo Condordio. "Ena je bila hujša od druge," je povedala.
"Kdo bi reševal ladjo?"
Druga ženska Mary G. je preiskovalcem v Grossetu dejala, da je na Costa Concordii delala dva meseca leta 2010. Takrat so bili člani posadke, predvsem tisti v kapitanski kabini, velikokrat pijani.
"Če bi prišlo do nujnega primera, kdo bi reševal ladjo?" so se takrat, kot je dejala Mary G., spraševali drugi člani posadke. Dodala je tudi, da je bila s strani posadke "zlorabljena".
Predstavniki Costa Cruises se na obtožbe niso odzvali, so pa dejali, da imajo na ladjah stroga pravila, ki jih zaposleni morajo upoštevati. "Posedovanje drog in narkotikov je na krovu ladje prepovedano. Člani posadke, ki posedujejo drogo ali bi bili vpleteni v njeno preprodajo, so podvrženi disciplinskim postopkom in morajo ladjo zapustiti," so zapisali v sporočilu za javnost.
V nesreči ladje pred šestimi tedni ob italijanski obali je umrlo 25 ljudi, sedem je še vedno pogrešanih.
Končno si upajo povedati. Potihem pa itak vsi vejo, da so ladje sex in alko beznica, kjer se usužbenci mečkajo med sabo. V šestmesečnem delavn,drugega niti ni za pričakovati. Vseeno bi pa kapitan moral pokazati malo več zrelosti.