Pravila glede oglaševanja in prodaje sladkih gaziranih pijač so v ZDA vse strožja. V New Yorku, kjer je po statističnih podatkih pretežkih že 58 odstotkov prebivalcev, bo z marcem prepovedana prodaja sladkih pijač v kozarcih, večjih od pol litra. Verjetno zato novi oglaševalski prijemi niso presenečenje.
Z novo, k zdravemu življenju naravnano oglaševalsko akcijo, je že začela Coca-Cola, ki s prvim dvominutnim videom gledalce opozarja, da pri nadzorovanju telesne teže štejejo vse zaužite kalorije, tudi tiste, ki jih vsebujejo pijače njihovega podjetja, poroča tiskovna agencija AFP. Koncern je v sporočilu za javnost zapisal, da je cilj oglasa "jasno sporočiti vsebnost kalorij v vseh naših proizvodih.“
Drugi oglas, ki ga bodo začeli predvajati danes, bo med drugim izpostavil količino kalorij v priljubljeni pločevinki coca-cole. "Ta video ljudi tudi spodbuja, naj se zabavajo pri porabljanju teh kalorij,“ sporčajo iz podjetja.