Podjetje P&G in Fundacija za podporo športnikom iz socialno šibkih okolij, ki deluje v okviru Olimpijskega komiteja Slovenije, bosta v okviru akcije "Hvala, mama" vnovič združila moči in skušala zbrati čim več sredstev. Tokrat bosta ambasadorki kampanje svetovna prvakinja v smuku Ilka Štuhec in njena mama Darja Črnko.
Akcija sodi v širši sklop dejavnosti, vezanih na olimpijske igre v Pyeongchangu. V času olimpijskih iger v Riu 2016 sta v kampanji sodelovala Vasilij Žbogar, olimpijski jadralec s tremi olimpijskimi kolajnami, in njegova mama Danica. Takrat je P&G, sponzor Mednarodnega olimpijskega komiteja, fundaciji prispeval 20.000 evrov.
"Športniki se na svoji poti srečujejo s številnimi preizkušnjami, izzivi in predsodki. To pot jim skoraj vedno najbolj olajša mama, vir brezpogojne ljubezni in neizčrpne podpore. Kampanja slavi vlogo mame, ki ni le najbolj zavzet podpornik svojega otroka, ampak tudi najbolje vidi njegov potencial, ne glede na to, kako ga vidijo drugi," so med drugim zapisali pri OKS. "Najbolj se poveževa, ko je težko!" pa je priznala tudi Ilka Štuhec in dodala, da je ponosna, ker je del te globalne zgodbe.
Pri nastajanju mednarodnega videa, v katerem sta se predstavili Ilka in njena mama, so P&G navdihnili športniki, katerih športna pot in osebne zgodbe se odražajo v kampanji. Med njimi sta umetnostna drsalka Michelle Kwan (ZDA), dvakratna dobitnica olimpijske medalje, katere družina se je spopadala z ekonomsko stisko, in Carina Vogt (Nemčija), prva dobitnica olimpijske zlate medalje v ženskih smučarskih skokih.