Svetovna prvakinja v smuku Ilka Štuhec uspešno okreva po poškodbi kolena, ki jo je konec oktobra staknila med treningom na ledeniku Pitztal na Tirolskem. A kot je povedala ob robu konference Sporto v Portorožu, kjer je bila izbrana za najboljšo žensko športno blagovno znamko, ji je zelo neprijetno spremljati letošnja tekmovanja.
Tekmovalka, ki je v lanski sezoni na svetovnem prvenstvu v St. Moritzu ukrotila vso konkurenco, osvojila smukaški kristalni globus in dosegla sedem zmag v svetovnem pokalu, je priznala, da bi bila vse rajši kje drugje, kot pa na podelitvi na slovenski obali. Še huje je, ker mora olimpijsko sezono, v katero bi vstopila kot ena od favoritinj za kolajne in bržkone najmočnejše slovensko orožje za novo Zdravljico, spremljati preko malega ekrana.
"Neprijetno je. Zelo neprijetno. Tekme so se začele in vedela sem, da v Söldnu ne bom nastopila, v Leviju pa bi. Nikakor ni bila šala, ko sem rekla, da se pripravljamo za tja. Res ni 'fajn'. Do naslednje tekme bo sicer mir, v redu bom, na dan tekme pa je težko. Res ni prijetno gledati, a navijam in se veselim za druge," je o smučarski sezoni povedala 27-letna Mariborčanka in dodala, da pa še vedno močno navija predvsem za druga dekleta iz slovenske izbrane vrste.
A ne glede na vse, ostaja pozitivna. Tudi informacije o okrevanju po poškodbi in operaciji, ki jo je prestala v Baslu prav na 27. rojstni dan, so zelo dobre. "Za zdaj je super. Operacija je potekala po načrtih, rehabilitacija pa poteka dobro, vse odkar sem se zbudila iz narkoze. Za naslednji pregled se še nismo natančno dogovorili, a zaenkrat gre super," je o stanju kolena, tekmovalka je še vedno na berglah, še povedala vselej nasmejana športnica.
Zelo vesela pa je bila mlada Slovenka tudi številnih dobrih želja po čim prejšnjem okrevanju, posebej tistih, ki so ji jih namenile tekmice: "Zelo lepo je videti, da so z mano, da me podpirajo, saj vsaka med nami ve, kako je, če si poškodovan. Vsakega pogrešamo in mu želimo vse dobro."
Seveda v Portorožu Štuhčeva ni mogla mimo vprašanja o nagradi oziroma izboru za najmočnejšo blagovno znamko, kjer je še enkrat več potrdila svoj smisel za humor: "To je danes ena od manj številnih zmag v letošnji sezoni ... No, po drugi strani je pomembno, da tukaj ne gre le za zmago, ampak zato, da te opazijo kot osebo, posameznico in da se ljudje poistovetijo s tabo. Športniki smo 'brand' in treba je vedeti, kako se obnašati."