V Sevilli sta si na razkošni ceremoniji večno zvestobo obljubila Sergio Ramos in njegova dolgoletna izbranka Pilar Rubio. Na poroko leta, kot so jo poimenovali španski mediji, je bilo povabljenih približno 500 ljudi, med njimi pa ni bilo Ramosovega dolgoletnega soigralca pri Real Madridu Cristiana Ronalda.
Na seznamu gostov je bilo več nogometešav Real Madrida in španske reprezentance, manjkali niso niti zvezdniki Barcelone ter druga zveneča imena iz sveta športa, glasbe in zabave.
Na svatbi bi morala zaigrati ponovno združena rock skupina AC/DC, za kar naj bi srečni parček odštel okrogel milijon evrov, a se je kasneje izkazalo, da pogajanja z avstralskimi rokerji niso obrodila sadov, tako da so se povabljenci morali zadovoljiti s švedsko rock skupino Europe.
Ramos in njegova izbranka sta poroko načrtovala več mesecev, pri tem pa nista skoparila z denarjem. Po neuradnih informacijah naj bi poroka stala približno tri milijone evrov, po poročanju medijev iz Andaluzije pa sta nogometaš in njegova nevesta plačala le majhen del tega zneska.
Dobršen del astronomskega računa naj bi poravnal multimilijarder Jeff Bezos, ustanovitelj, direktor in predsednik Amazona, čigar premoženje se ocenjuje na 160 milijard ameriških dolarjev.
In kako je Ramos lastnika multinacionalnega trgovskega podjetja pripravil do tega, da je sponzoriral najsrečnejši dan v njegovem življenju? Preprosto.
Ramos in Amazon sodelujeta pri nastanku osemdelnega dokumentarnega filma o nogometaševem življenju. Šlo naj bi za celovit prikaz njegovega udejstvovanja na nogometnih zelenicah, velik del vsebine pa se bo osredotočal tudi na dogodke iz zasebnega življenja. Ugiba se, da naj bi bil ena polurna epizoda namenjena izključno njegovi poroki.
Dokumentarni film, ki ga bodo predvajali v več kot 200 državah, naj bi izšel v prihajajočih mesecih.
Dnarja k solate pol mu mora pa se drug placvat poroko. Gamad