V sezonah 2012 in 2013 (bržkone pa tudi kasneje, ko prihaja era šestvaljnih motorjev) bo ekipa Franka Williamsa, tretja najuspešenejša ekipa formule 1 vseh časov, zopet nastopala z Renaultovimi motorji. Z njimi so v 90. letih osvojili štiri naslove svetovnega prvaka med dirkači, nazadnje leta 1997 s Kanadčanom Jacquesom Villeneuvom. Tako bodo po vsega dveh sezonah končali partnerstvo s Cosworthom, pred tem pa uspeha niso dosegli niti s Toyoto in BMW-jem. Tako bo Renault od prihodnje sezone motorje dobavljal kar štirim ekipam: ob Williamsu še angleško-francoskemu Lotus Renaultu, Red Bullu in malezijskemu Lotusu.
"Naše prejšnje sodelovanje z Renaultom je bilo eno najbolj uspešenih v Williamsovi zgodovini, a ne bomo se zanašali na zgodovino. Gledati moramo v prihodnost in si čim prej povrniti naš sloves na dirkališču. Upam, da nam ta odločitev pomaga k temu," je dejal dogoletni lastnik Frank Williams. Ekipa je v svoji 31. sezoni v formuli 1 doživela najsblabši začetek v zgodovini, potem ko na uvodnih petih dirkah niso dosegli niti točke (odtlej so osvojili štiri). "V formuli 1 se nenehno vse spreminja in zato, kar smo z Renaultom dosegli v 90. letih, ni nobena garancija, da lahko tudi v prihodnosti," na realnih tleh ostaja Williams, saj ve, da je za zmage, katere z Renaultom trenutno dosega Red Bull, potrebno več od motorja (vseh pet konstruktorskih naslovov v 90. letih so dosegli z Adrianom Neweyjem, ki je zdaj tehnični direktor Red Bulla). "Osebno sem navdušen in že kar malo nervozen."
Williams in Renault sta med letoma 1989 in 1997 osvojila 63 zmag, štiri naslove med dirkači in pet moštvenim naslovov. Njihovi prvaki Nigel Mansell (1992), Damon Hill (1996) in Villeneuve (1997) so bili vsi prisotni na ponedeljkovem razkritju vnovičnega sodelovanja Williamsa in Renaulta. "To bo naredili veliko razliko," je dejal Mansell, ki je stal ob svojem zmagovitem dirkalniku izpred 19 let. "Zdaj bodo vedeli, da imajo pravi motor, v katerega ne bodo dvomili in se bodo lahko bolj osredotočali na aerodinamiko. Že naslednje leto bodo naredili skokovit napredek."
Virginu na pomoč McLaren
Marussia Virgin, ki je pred nekaj tedni opustila idejo o digitalnem dirkalniku in končala sodelovanje s tehničnim direktorjem Nickom Wirthom, je novega partnerja našla v drugi najuspešnejši ekipi vseh časov - McLarnu. Partnestvo vključuje uporabo McLarnovih testnih poligonov, simulatorjev in računališke tehnologije, pa tudi njihovega vetrovnika, McLaren pa jim bo odstopil tudi del osebja. To je prvi pravi korak k boljšim dosežkom v formuli 1, potem ko po sezoni in pol sodelovanja med elito še vedno nimajo točke.