Po uvodni dirki sezone 2014 za VN Avstralije je bilo prelitega ogromno črnila o zvoku novih motorjev, ki so zamenjali stare 2,4-litrske osemvaljnike. Številni ljubitelji formule ena so prepričani, da so novi 1,6-litrski motorji s turbinskimi polnilniki pretihi, s čimer je izginil eden izmed največjih čarov tega dirkaškega športa.
Sebastian Vettel, ki si je po odstopu dirko ogledal s komandnega pulta, se je pridružil mnenju razočaranih navijačev. ''Sr**je,'' je na vprašanje, kaj meni o zvoku novih motorjev, odvrnil Vettel. ''Dirko sem spremljal s komandnega pulta in bilo je tišje kot v lokalu,'' je dodal štirikratni svetovni prvak, ki je s svojo dominacijo v slogu Michaela Schumacherja v določeni meri pripomogel h korenitim spremembam pravilnika.
''Mislim, da to ni dobro za navijače. Formula ena mora biti spektakularna in zvok je ena od najpomembnejših stvari. Ko sem bil star šest let, smo si v Nemčiji v živo ogledali prosti trening in najbolj se spominjam zvoka,'' je spremembe obžaloval Vettel. Izjave dirkača Red Bulla sovpadajo z besedami prvega moža formule ena Bernieja Ecclestona, ki je prav tako nasprotoval uvedbi novih motorjev.
Ricciardo bolj diplomatski
Vettlov moštveni kolega Daniel Ricciardo ni bil tako oster kot najuspešnejši dirkač zadnjih štirih sezon. ''Ko voziš s polno hitrostjo, še vedno ničesar ne slišiš. V naših čeladah je dovolj hrupno, da preglasi vse ostalo. Mislim, da je v redu. Verjetno mi bo zdaj sluh deloval dlje, tako da se ne pritožujem,'' je povedal Avstralec.
Pogledu, slišal in ugasnu in nikoli več me ne zanima F1.