Vodstvo avstralske dirke se je pritoževalo, da je ob sicer zanimivi dirki nekaj manjkalo – po njihovem mnenju so novi dirkalniki premalo glasni. Nova pravila naj bi v formulo ena prinesla duh sodobnega časa, saj so novi motorji varčnejši in z uporabo hibridne tehnologije tudi zgled okolju prijaznejšega avtomobilskega športa.
A vsa prizadevanja, vključno z uvedbo novih, le 1,6-litrskih šestvaljnih motorjev s turbinskimi polnilniki, imajo tudi slabo plat. Tako vsaj menijo številni ljubitelji dirkanja, ki so bili dolga leta navajeni, da hitre dirkalnike spremlja agresiven in prepoznavno glasen zvok motorjev.
Dirkalniki komaj slišni
Direktor avstralske dirke Ron Walker je bil nezadovoljen, ker so novi dirkalniki po njegovem mnenju pretihi in gledalci tako za svoj denar ne dobijo tistega, kar so pričakovali.
"Navdušen sem nad celotnim koncem tedna, nič pa nisem navdušen nad zvokom. Če si sedel na glavni tribuni, si komajda slišal avtomobile, ki so prihajali po ravnini," je dejal v pogovoru za radio Fairfax in dodal, da bo s težavo seznanil tudi vodjo formule ena Bernieja Ecclestona. Po Walkerjevem mnenju gre namreč tudi za kršitev pogodbe s prireditelji dirke: "Imamo pogodbe, plačujemo za izdelek in te zadeve jemljemo zelo resno."
Navijači kupujejo tudi zvok
"Vsi so govorili o tem. Morda bomo imeli težave pri prodaji vstopnic. Navijači želijo z vstopnico kupiti tudi zvok formule ena," dodaja Walker. Z njim se je strinjal izvršni direktor dirke Andrew Westacott in dodal, da sploh ni potreboval čepkov za ušesa, ko se je med dirko zadrževal v boksih:
"Bilo je precej tišje kot nekoč in ni bilo prave kemije. Mislim, da bodo najbolj vneti navijači v Evropi nad tem zvokom še manj navdušeni."
Avstralska dirka formule ena je v Melbournu na sporedu od leta 1996, sedanja pogodba pokriva še izvedbo leta 2015, o podaljšanju sodelovanja pa se za zdaj niso pogajali, saj mora zeleno luč prižgati tudi zvezna država Viktorija.