Sergio Perez in Kamui Kobajaši sta s sedmim in osmim mestom ekipi Sauberja v Melbournu pridirkala 10 točk, a bila tri ure po koncu VN Avstralije diskvalificirana. Ekipa je sprva napovedala pritožbo, a po pregledu svojega dirkalnika te zdaj ne bo vložila. Radij na vrhnjem delu zadnjega krilca je bil za tri milimetre izven predpisanih mer, tako da temu ne morejo oporekati, pa čeprav jim to ni prineslo nikakršne prednosti. Priznavajo, da je šlo za navadno šlamparijo pri izdelavi tega dela dirkalnika. "To nam ni dalo nobene prednosti, a dejstvo je, da res odstopa od pravilnika. Sprejmemo kazen komisarjev," je v sporočilu za javnost zapisal tehnični direktor Sauberja, James Key. Vodja ekipe, Peter Sauber, razočaranja seveda ni skrival: "Oba dirkača sta se borila, da bi si zagotovila ti dve uvrstitvi. Pokazala sta, kako hiter je lahko naš dirkalnik. Tako lahko z optimizmom zremo naprej."
In medtem ko je Fia tako ostro kaznovala Sauberja, ni niti trenila na obtožbe o nepravilnosti za dirkalniku Red Bulla, s katerim je Sebastian Vettel v Albert Parku premočno zmagal. Kot piše nemški Bild, se njihova prednja krilca med vožnjo upogibajo prek dovoljenih 20 milimetrov. Trdijo, da se to s fotografij in videoposnetkov zelo dobro vidi, krilca naj bi se celo dotikala tal. Fia teste krilc opravlja s stokilogramskimi utežmi, a na tak način pred začetkom VN ni ugotovila nobenih kršitev. Kot za Bild pojasnjuje priznani strokovnjak Marc Surer, se krilce ob visoki hitrosti, ko je pretok zraka pod njim hitrejši, mnogo bolj upogiba, kot pa v mirujočem stanju (takrat ko Fia izvaja meritve). In kako odgovarjajo pri Red Bullu? "Lani je bilo enako. Pogosto so nas obtoževali, a ni bilo nikoli nič narobe," pravi Red Bullov svetovalec Helmut Marko. Da gre te obtožbe vendarle jemati z nekaj rezerve, priča naslednji podatek: noben pomembnejši portal o formuli 1 (autosport, espnf1 ...) o tej temi sploh ne poroča (planetf1 je denimo navedel le citate iz Bilda)!