Mednarodna avtomobilistična zveza (Fia) je zavrnila obtožbe šefa srebrne garaže Tota Wolffa, da je z imenovanjem Jamesa Allisona in Lorenza Sassija izdala Mercedes.
Gre za nekdanja inženirja Ferrarija, ki sta opozorila na sum, da rdeči s prekoračitvijo dovoljene moči iz sistema ERS kršijo pravila.
"Nisem mislil, da je to takšna skrivnost," je odločitev zveze komentiral direktor dirk Charlie Whiting. "Pogovarjali smo se tudi z novinarji. V bistvu so oni opozorili na nekdanja člana Ferrarijeve garaže. Mislili smo, da to ni skrivnost. Narobe bi bilo reči, da James (Allison, nekdanji tehnični direktor Ferrarija, op. a.) žvižgač. Tako kot številni inženirji doslej je pristopil k nam in nas obvestil, da imajo novega sodelavca, ki sumi, da se neka ekipa poslužuje takšnih trikov," je pojasnil Whiting. "To so povsem običajne stvari, zelo pogoste v primerih, kadar inženirji menjajo garaže. Upoštevati je treba, da so Lorenzove informacije stare osem mesecev, kar je v formuli 1 zelo dolgo obdobje," je dodal Whiting.
Ferrari je v Monaku uspešno prestal test poskočnega konjička, a zadeva še ni povsem zaključena. "Ne maram besede preiskava, preprosto poskušamo zadevi priti do dna, da bi bili vsi zadovoljni. Moč, ki jo motorju dovaja sistem ERS, je v skladu s predpisi. Ferrari je bil zelo ustrežljiv, a to so kompleksne stvari in težko je zadostil našim željam. Potrebovali smo več časa, da smo razumeli, kako deluje njihov sistem, saj se zelo razlikuje od vseh drugih," je pojasnil visoki predstavnik Fie.