Poskočni konjiček na prostih treningih pred kvalifikacijami za VN Avstrije, s katero se bo začela skrajšana sezone 2020, ni imel nobenih konkretnih težav z novim dirkalnikom, a je bilo že od samega začetka očitno, da rdeči niso kandidati za najvišja mesta.
Kot je povedal štirikratni svetovni prvak Sebastian Vettel, ki bo po koncu sezone zapustil Maranello, kar je bila, kot se je kasneje izkazalo, enostranska odločitev Ferrarija, dirkalnik SF1000 nima ene pomanjkljivosti, temveč kopico.
Potem ko je v sezoni 2019 dominiral na ravnini, je Ferrari za letos prevetril koncept dirkalnika, da bi dosegel večji podtlak. Že na predsezonskhi testiranjih v Barceloni se je izkazalo, da dirkalnik na stezi ni zmožen predvidenih rezultatov na podlagi teoretičnih izračunov.
Vettel je uvodne proste treninge nove sezone opisal kot "solidne", a priznal, da bi se lahko Ferrari kaj hitro znašel v sredini startne vrste.
"Kar zadeva hitrost in konkurenčnost, je za nami zelo zanimiv dan. Videlo se je, da nismo pri vrhu in da ne sodimo med favorite. Sobota bo velik dan. Ne bomo se borili za prvo startno mesto, a moramo se potruditi, da bomo najboljši med zasledovalci," je povedal nemški dirkač.
"Upam si trditi, da je Mercedes najhitrejši. Red Bull je uganka, ker mislim, da še niso pokazali vsega. Za nami je soliden dan, saj nismo imeli nobenih posebnih težav. V tem trenutku še nismo dovolj hitri, zdaj pa je na nas, da se izboljšamo. Primanjkuje nam oprijema, podtlak ni primerljiv z drugimi. Tudi na ravnini smo prepočasni. Gre za skupek večih dejavnikov," je dodal Vettel.