Argentina je dirko formule 1 nazadnje gostila leta 1998, Mehika pa leta 1992. Skupaj sta organizirali 35 VN. Obe si zdaj želita nazaj – v Mehiki je zanimanje za formulo 1 naraslo zaradi Sergia Pereza (Sauber), ki je postal njihov prvi dirkač med elito po 30 letih; Argentinci dirkača sicer nimajo, imajo pa že izdelana koncept in načrt za novo stezo v Zarateju, nekaj 10 kilometrov severozahodno od Buenos Airesa. Argentinci in Mehičani niso edini s takšno željo. Tudi Hongkong bi rad nekega dne dirko formule 1, sporočajo iz tamkajšnje avto-motozveze, ki ta konec tedna gosti Jaimeja Alguersuarija (Toro Rosso), ki bo naredil nekaj sto metrov na ulicah tega kitajskega mesta. "Če imata ulično dirko Monako in Singapur, le zakaj je ne bi imel še Hongkong," pravi Wesley Wan, predstavnik njihove avto-motozveze.
Velociudad Argentina
Arhitekti, ki delajo na prenovi steze in boksov v Silverstonu, so za svojo novo nalogo dobili izgradnjo dirkališča Velociudad Argentina, ki bi v prihodnje lahko gostilo tako dirke formule 1 kot motociklizma. Načrtujejo 5,5 kilometra dolgo stezo z več modernimi objekti. Gradnja naj bi trajala dve leti, kdaj se bo začela, pa še ni jasno.
Autódromo Hermanos Rodríguez
Mehičani so imeli nekaj let nazaj idejo, da bi zgradili novo stezo v bližini mondenega Cancuna, a je projekt padel v vodo. Zdaj se zavzemajo za prenovo steze, ki je formulo 1 nekdaj že gostila, a je zaradi tega, ker je bila prenevarna, pred 20 leti VN izgubila – to je Autódromo Hermanos Rodríguez v parku Chapultepec v Ciudad de Mexicu. Lastnike dirkališča je pred dnevi obiskal Fiin delegat Charlie Whiting, da so mu predstavili načrt, kako bi stezo naredili varnejšo in bolj moderno. Ni povsem jasno, kako bi lahko ohranili najbolj atraktiven zavoj na stezi bratov Rodriguez – to je zavoj Peraltada (spominja na Parabolico), saj je brez izletne cone, prostora zanjo pa ni.
Kako realne so možnosti za vrnitev VN Argentine in VN Mehike na koledar dirk? Naslednje leto je dirk planiranih 21, a bodo eno še izbrisali iz koledarja. Bernie Ecclestone želi na nova tržišča, zlasti v Mehiko, a da bi tako eni kot drugi dobili dirko, potrebujejo moderno dirkališče in morajo biti pripravljeni na plačilo visoke pristojbine.