Zanolin zaradi gospodarske krize ne pričakuje težav glede pripravljenosti objektov. Tako prenovljene kot na novo zgrajene dvorane bodo po njegovem predstavljale trajno zapuščino prvenstva. Koprski župan Boris Popovič je pojasnil, da bodo imeli v Kopru za potrebe prvenstva kar tri dvorane. Tako bodo usposobili obstoječo dvorano Bonifika, zraven nje bo nova dvorana služila za treninge reprezentanc, načrtujejo pa še povsem novo večnamensko dvorano v neposredni bližini teh dveh, ki bo imela 8500 sedežev.
Čeprav bi po zahtevah zveze Fiba Europe zadostovala že dvorana s 5000 sedeži, pa so imeli Koprčani že ob evropskem prvenstvu v rokometu težave z obstoječo dvorano, košarkarsko prvenstvo pa predstavlja še večji dogodek, je razloge za takšno odločitev navedel župan. Kot je priznal Popovič, se je pri gradnji hotela, ki naj bi stal v bližini športnih objektov, zataknilo zaradi težav ajdovskega gradbenega podjetja Primorje. Gradnja trenutno stoji, v naslednjih dneh pa naj bi se dobili z novo upravo družbe. Kljub temu je župan prepričan, da bodo v kratkem našli rešitve, tako da bo objekt stal že mnogo pred septembrom leta 2013. Novo dvorano pa naj bi dogradili vsaj nekaj mesecev pred začetkom prvenstva.
Zanolin je sicer omenil tudi zamisel, da bi z nekakšno "ladjo evropskega prvenstva" obpluli Evropo od Kanarskih otokov do Kopra, po poti pa bi na krov sprejemali gledalce, namenjene na prvenstvo. Fiba Europe se je o tej zamisli že pogovarjala s predstavniki portugalskih oblasti, upajo pa tudi na pritegnitev Evropske unije.
EP 2013 po bo besedah direktorja prvenstva Aleša Križnarja projekt celotne Slovenije in ne le košarkarske zveze ali Fiba Europe. Od posameznih občin, ki bodo pritegnjene k sodelovanju, organizatorji pričakujejo predvsem skrb za spremljevalne dejavnosti. Kot je navedel Križnar, ima Slovenija prav na tem področju možnost preskoka v turističnem smislu, konkretno za Koper pa lahko prvenstvo pomeni dodatno možnost razvoja športnega turizma. Ko bodo znane skupine oziroma reprezentance, ki jih bo Koper gostil, se bodo nanje še posebej pripravili in temu prilagodili tudi spremljevalni program, pa je pojasnil vodja mestnega organizacijskega odbora Sekule Popovič.