Slovenski kolesarski as Primož Roglič je po dveh etapah kriterija po Dofineji v zelo dobrem položaju, da napade skupno zmago. Po mirni prvi etapi, ki je pripadla sprinterjem, je v drugi etapi zasedel drugo mesto, a je bil ob tem vidno razočaran in je jezno udaril po krmilu po dobrem delu svoje ekipe Bora-hansgrohe. V samem zaključku ga je namreč z zgodnjim sprintom nekoliko presenetil Danec Magnus Cort Nielsen, ki je dobil etapo in oblekel rumeno majico vodilnega.
Po daljšem premoru od dirkanja in pripravah na glavni cilj sezone - preizkušnjo po Franciji, se je na prestižni kriterij po Dofineji vrnil v dobri formi, a v ponedeljek za malenkost zgrešil zmago. Kljub vsemu se je prebil na drugo mesto v skupnem seštevku, tudi naslednje etape pa bodo primerne za napad na nove zmage. Teh se je sicer v njegovi karieri nabralo že 81. Naslednjo bo skušal zabeležiti že danes.
Zahtevna je predvsem druga polovica 181,7 kilometrov dolge trase, na kateri se bodo kolesarji povzpeli za več kot 2800 višinskih metrov. Najprej jih sicer po samem startu pričaka precej enostaven vzpon, preden po 22 kilometrih prečkajo prvi kategoriziran vzpon dneva, Côte d’Augerolles (4. kategorija, 2,6 km, 5,2 %). Sledi dolg ravninski odsek.
Hribovit drugi del etape se nato začne z vzponom na izjemno strmi Côte de Saint-Victor-sur-Arlanc (2. kategorija, 3,1 km, 9,4 %), kateremu sledi precej enostavna vožnja po vrhu planote in ne preveč zahteven spust pred vzponom na Côte de Retournac (3. kategorija, 3,2 km, 5,4 %).
Kolesarji se nato sploh več ne spustijo v dolino, temveč se trasa naslednjih deset kilometrov ves čas rahlo vzpenja, ko se 35 kilometrov pred ciljem z vzponom na Côte de Valogeon (4. kategorija, 2 km, 5 %) kolesarji povzpnejo do 1200 metrov nadmorske višine.
Sledi precej razgibanih nekaj kilometrov, preden kolesarje pričaka zaključni klanec s ciljem pri smučarskem središču Les Estables. Prvi trije kilometri tega vzpona tretje kategorije so precej enostavni s 3-odstotnim naklonom, medtem ko je zadnjih 3,8 kilometrov le nekoliko zahtevnejših, s povprečno naklonino 5,2 %. Ta bi morala ustrezati v ciljnih sprintih navkreber odličnemu Kisovčanu.