Šport > Kolesarstvo
15722 ogledov

Pri kolesarskem velikanu pojasnili, zakaj niso želeli pripeljati Rogliča

Primož Roglič Profimedia
Ob že dveh izkušenih in preverjenih kolesarjih v ekipi preprosto ne bi bilo dovolj prostora za razvoj mladih upov, so pri Movistarju razkrili, zakaj se niso vključili v boj za Rogličev podpis.

Ko je postalo jasno, da je tekom dirke po Španiji dokončno počilo na relaciji Primož Roglič - Jumbo-Visma, so se nemudoma kot naslednja morebitna Primoževa destinacija začele omenjati tri ekipe, z novim sponzorjem nenadoma izjemno bogata ekipa Lidl-Trek, najbogatejše moštvo v kolesarskem svetu Ineos Grenadiers in padli velikan, ki išče pravega kapetana in ne uspe ponoviti rezultatov iz preteklosti, Movistar.

Kasneje se je kar nekoliko nepričakovano v boj za Rogličev podpis vključila še nemška Bora-Hansgrohe, ki je Slovencu ponudila ponudbo, ki se je ne odklanja. Izjemno pogodbo ter status nespornega kapetana ekipe. Nemci so tako v svoje vrste uspeli zvabiti enega najboljših kolesarjev na svetu, preostali trije velikani pa so izpustili priložnost, da bi se okrepili z enim redkih kolesarjev, ki se lahko na največjih preizkušnjah postavi po robu Tadeju Pogačarju in Jonasu Vingegaardu.

A kot je razkril športni direktor Movistarja Sebastián Unzué v pogovoru za špansko Marco, se je njegova ekipa kljub pisanju medijev v resnici odločila, da se sploh ne bo spustila v boj za Rogličev podpis. "Mnenja smo, da ga ne potrebujemo. Z Enricom Masom, Nairom Quintano in mladimi kolesarji, ki vse bolj napredujejo ... Mislim, da smo dovolj pokriti. Res je, da je atraktivno podpisati kakšnega velikega vodjo, toda naše prioritete za to leto so bile drugačne. Mislim, da smo na trgu potegnili prave poteze," je odločitev, da se osredotočijo na svoje mlade talente razkril Unzué.

Športni direktor Movistarja je potrdil, da je izjemno zadovoljen s potezami ekipe na trgu kolesarjev, še posebej s prihodom nadarjenega Lorenza Milesija. "V zadnjih letihs se vsakič pojavljajo presenečenja in nepredvidene priložnosti. Izkoristili smo ponujeno. Zadnji tak primer je Milesi, ki je prispel zadnjo minuto. Tudi v vse ostale okrepitve imam po ekipnih pripravah izjemno zaupanje. Vemo, da imamo izjemno močno in zanimivo skupino kolesarjev," je zaključil Inzué.

Pri Movistarju so bili sicer izjemno dejavni v času med obema sezonama, saj je ekipo okrepilo kar deset novih kolesarjev, medtem ko je enako število kolesarjev ekipo tudi zapustilo. Novi člani Movistarja so Nairo Quintana (brez ekipe), Davide Formolo (UAE Team Emirates), Remi Cavagna (Soudal-QuickStep), Lorenzo Milesi (DSM), Davide Cimolai (Cofidis), Javier Romo (Astana), Pelayo Sanchez (Burgos-BH), Jon Barrenetxea (Caja Rural), Carlos Canal (Euskaltel-Euskadi) in Manlio Moro (Zalf Euromobil Fior).

Nairo Quintana | Avtor: Profimedia Profimedia

Ekipo pa so zapustili Carlos Verona (Lidl-Trek), Matteo Jorgenson (Team Visma Lease a Bike), Oscar Rodriguez (Ineos Grenadiers), Gorka Izagirre (Cofidis), Max Kanter (Astana), Juri Hollmann (Alpecin-Deceuninck) in Abner Gonzalez (še brez ekipe), medtem ko so se upokojili Imanol Erviti, Jose Joaquin Rojas in Lluis Mas.

Zanimivo pa je, da pri Movistarju poudarjajo, da ne potrebujejo kolesarja, kot je Roglič, pa čeprav je španska ekipa v celotnem letu 2023 skupaj zbrala 16 zmag ... Le eno več od našega šampiona, ki je svoji bivši ekipi Jumbo-Vismi sam privozil 15 zmag! 

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 2
  • 4krogci 14:59 04.januar 2024.

    Valda nerabjo nekoga, ki se rad po tleh valja

Sorodne novice