Tadej Pogačar vse od svojega prihoda na največjo sceno velja za enega najboljših in najbolj priljubljenih kolesarjev na svetu. Prav tako je s svojim razburljivim stilom dirkanja postal pravi idol in junak množic, katerega si mnogi želijo posnemati. Ravno zaradi tega je bil izdelovalcem koles hud trn v peti, ko ni in ni želel presedlati z navadnih na moderne disk-zavore.
Njegov nekdanji moštveni kolega pri UAE Team Emirates Južnoafričan Ryan Gibbons je tako nedavno razkril, da je bil Tadej eden izmed kolesarjev, ki so se najdlje upirali disk-zavoram in je vztrajal pri starih, dokler ni postal pritisk s strani izdelovalcev koles praktično nemogoč.
"Definitivno je bil pod hudim pritiskom proizvajalca, saj so želeli, da bi dirkal s kolesom z disk-zavorami, saj so imeli takšna kolesa na trgu, ta so želeli prodati javnosti," je Gibbons razkril v Bobby & Jens kolesarskem podcastu. Šele z letom 2022 in modelom Colnago V4R je Pogačar končno pristal na menjavo zavor.
In zakaj je Pogačar tako dolgo vztrajal pri "zastareli" tehnologiji in je zavračal novo revolucionarno idejo, ki je navdušila praktično ves kolesarski svet? "Zagotovo je bilo zaradi teže," ima tudi na to vprašanje odgovor Gibbons. "Tadej je gotovo čutil, da če je lahko 300 gramov lažji zaradi slabših zavor, je pripravljen to sprejeti. Še posebej, če si želite zmagati na največji dirki, lahko na koncu odloča vsak gram," je Pogačarjevo trmo glede starih zavor pojasnil Gibbons.
"Seveda se vse vrti okoli tega, da ste hitri, koliko ste le lahko. Vsekakor se želite počutiti čim bolj ugodno na kolesu, ampak če ste namesto tega lahko za 3 watte močnejši in posledično hitrejši, kaj potem?" je zaključil kolesar ekipe Lidl-Trek, ki je minula tri leta vozil za Pogačarjevo ekipo.