"NKBM je znamke vrnila praktično enakemu poslovnemu krogu in pod zelo podobnimi pogoji, kot je to storila pred leti ob odobritvi posojila družbam Mateja Raščana. Morda je na koncu res izbrala 'finančno najboljšega ponudnika', ampak kako bo takšna ponudba dolgoročno vplivala na najete znamke in do kdaj bo banka prejemala najemnino pod takšnimi pogoji, se bo hitro pokazalo," je medijem v sporočilu zapisal Nikola Janković, direktor družbe Videotop Color Media. Ta družba, ki sicer izdaja revije Lepota & Zdravje, Bravo, FHM, OK! in druge, je bila poleg Skupine Krater in Adriamedie kandidatka za najem blagovnih znamk.
Dogovori mimo lastnika
Janković poudarja, da tega pojasnila ne pošilja "zaradi kakršnekoli osebne (ali podjetniške) prizadetosti". Moti oziroma čudi ga dejstvo, da se je banka NKBM "z novim prevzemnikom dogovarjala s pomočjo in celo preko dosedanjega lastnika Dela Revij, ki je ne samo družbo spravil v stečaj, temveč tudi pustil visok dolg do iste banke".
"Imeli smo več kot korektno ponudbo"
Ob tem se sprašuje še, "ali ni tudi nekaj desetmilijonska ponudba za prevzem Dela Revij zvenela kot poslovno odlična ponudba, če izvzamemo, na kakšen način je bila financirana?" Dodaja, da so se o prevzemu znamk Dela Revij pogovarjali že lani, sodelovali pa so tudi v krogu pogajanj z NKBM ter pripravili ponudbo, ki je bila "več kot korektna".
Kot je znano, je Skupina Krater minuli teden ponudila milijon evrov licenčnine letno za dobo 10 let. Prvi obrok licenčnine, vreden milijon evrov, naj bi plačala vnaprej. Po tem desetletnem obdobju naj bi znamke odkupili, vendar bi se že plačana licenčnina vštela v kupnino.