Danes bodo po napovedih Darsa stekla pripravljalna dela za celovito obnovo 3,7-kilometrskega odseka štajerske avtoceste med Framom in Slovensko Bistrico. Obnovitvena dela, ki jih bosta po pogodbi za skoraj 21,8 milijona evrov z davkom izvedla Pomgrad in CP Ptuj, naj bi v treh fazah trajala do sredine oktobra.
Najprej bo proti Ljubljani in proti Mariboru zaprt prehitevalni pas. Med predvidoma enomesečno prvo fazo prenove bodo namreč dela potekala na vmesnem ločilnem pasu avtoceste. Promet bo v tem času še vedno potekal po obeh polovicah avtoceste, po dveh zoženih pasovih v vsako smer.
Predvidoma 5. junija bo nato sledila preusmeritev prometa na polovico avtoceste, kjer bo promet urejen po dveh zoženih pasovih v vsako smer. V drugi fazi bo vzpostavljena popolna zapora smernega vozišča proti Mariboru, promet pa bo preusmerjen na vozišče proti Ljubljani. V tretji fazi bo nato sledila še zapora vozišča proti Ljubljani, promet pa bo po dveh pasovih tekel na smernem vozišču proti Mariboru.
Pričakujejo zastoje
Čeprav je odsek med Framom in Slovensko Bistrico po navedbah Darsa med srednje obremenjenimi, je predvsem v prometnih konicah pričakovati zgostitve prometa in zastoje. V povprečju sicer odsek na letni ravni v obe smeri vožnje dnevno prevozi več kot 46.000 vozil, od tega skoraj 7000 tovornih.
Odsek je star tri desetletja in je, kot so pojasnili na Darsu, dotrajan. Od odprtja namreč ni bil deležen obsežnejših obnovitvenih del. Poleg obnove cestišča in objektov bodo na območju odstavnega pasu v sklopu obnove vozišče razširili, predvidena je tudi obojestranska razširitev obeh mostov na odseku. Sredinski ločilni pas bo po novem predstavljala betonska varnostna ograja, postavljene bodo tudi protihrupne ograje.
Na prenovo čaka še en odsek
Še bistveno večja prenova se, če ne bo vnovičnih zapletov, obeta v 2025, ko naj bi vendarle stekla temeljita prenova odseka med Dramljami in Slovenskimi Konjicami, ki ga med drugim sestavljata dva predora in več viaduktov. Dars je skladno z napovedmi ravno ta teden objavil ponovljen javni razpis za obnovo tega dela štajerske avtoceste, potem ko je prvega lani dvakrat razveljavila Državna revizijska komisija. Obseg predvidenih del na tokratnem razpisu je sicer nekoliko ožji kot na prvotnem razpisu.
To krpanje med poletno sezono bi morali zakonsko prepovedat..Noro je kaj počnejo. Krpajo nekaj kar bodo čez leto ali dve zopet krpali uporabniki cest pa plačevali..
Po dveh zoženih pasovih....v bistvu po enem - na prvem bo vlakovna kompozicija tovornjakov, poljskih, slovaških, ukrajinskih, madžarskih...na tistem drugem zoženem pa slovenski dostavljači plus turizem plus običajni lokalci. In včasih na teh zoženih pasovih prehitevanje tranzita ne gre, sploh… ...prikaži več če oni 'vlačilec' poleg volana drži v roki še kaj drugega, ob njem pa pelje širši slovenski dostavljač. Je ta scenarij namenjen prepričevanju plebsa da je treba nujno zgraditi še tretji 'tir' AC ? Butale !
Pa oni to nalašč vsako leto.Je bila letos mila zima,bi lahko vse naredili,ampak se je pa najlepše past na cestah poleti,potem pa jamrajo,da je vroče,kdo je zdej tle norc