Slovenija
34 ogledov

Za 090 račun, tudi če ni zveze

Slovenija 260.11.2013 mobilno omrezje, mobitel, mobilna telefonija, ilustracija; Saša Despot
Napaka pri plačljivem svetovanju.

"Svetovanje Zveze potrošnikov Slovenije (ZPS) na številki 090 je navaden nateg. Ko sem klical, se je takoj oglasila tajnica, ki je povedala, da enominutno svetovanje stane 1,99 evra. Ko je nehala govoriti, sem le še zaslišal pisk, da je linija zasedena. Čez nekaj časa sem poskusil ponovno, zgodilo se je enako. Ko sem preveril stanje na telefonu, sem ugotovil, da so mi zaračunali štiri evre, čeprav se ni nihče javil. To se mi zdi neverjetna sramota za nekoga, ki se ima za varuha potrošnikov!" nas je obvestil bralec.

Na ZPS so pojasnili, da je linija 090 50 90 aktivna od sredine januarja in da doslej niso imeli nobenih pripomb. Ima pa številka le eno linijo, zato lahko potrošnik svetovalcu zastavi vprašanje le, če je prosta, sicer pa stroški ne bi smeli nastati. Po preverjanju pa so ugotovili, da se je očitno zgodila napaka na strani njihovega ponudnika, ki so jo že odpravili. Vse, ki so imeli podobno težavo, torej da linija ni bila vzpostavljena in se je klic zaračunal, prosijo, naj jim pišejo na zps@zps.si, da se bodo lahko dogovorili za vračilo neupravičeno zaračunanih impulzov. Našemu bralcu pa se zahvaljujejo za opozorilo, ki je pomagalo, da se je "neljuba napaka odkrila in odpravila".

Komentarjev 1
  • maresem 09:52 07.april 2014.

    Saj ne moreš verjeti... pa zaupaj še komu v tem vsranem slovenskem kokošnjaku.