"Ugodnosti za kupce v Mercatorju, vključno s kartico zvestobe, ne bomo ne ukinili in ne zmanjšali, prav nasprotno. Kot se razvijajo in spreminjajo potrebe, želje in pričakovanja kupcev, tudi v Mercatorju razvijamo različne nove aktivnosti za kupce in prilagajamo naš sistem zvestobe," so za zurnal24.si povedali v Mercatorju.
Tako so zavrnili poročanje današnjih Financ, da bo Mercator z novim letom ukinil možnost zbiranja točk na bonitetni kartici pika in da bi bila kartica le še sredstvo za identificiranje.
V Mercatorju so ob tem še dodali, da bo kartica še vedno ostala debetna, brez članarine in stroškov poslovanja. Prav tako bo še naprej omogočala brezobrestno obročno odplačevanje.
"Kakšne ugodnosti bo omogočala kartica pika in kakšni bodo dejanski mehanizmi koriščenja ugodnosti, pa še pripravljamo in testiramo, da bodo kar najbolj prilagojeni kupcem."
Kakšne spremembe se obetajo?
Največji slovenski trgovec naj bi s spremembo poslovanja po poročanju omenjenega časnika želel doseči dva cilja: ohraniti tržni delež in povečati dobiček. Trgovec bo tako več poudarka namenil spremenjeni ponudbi v trgovinah, predvsem manjših.
Kupcu naj bi tako na enem mestu omogočili, da bi lahko zadovoljil več svojih potreb. Kot so razložili v Mercatorju, to pomeni povečanje deleža ponudbe svežega programa (pekovski, mlečni, mesni izdelki in sadje in zelenjava), prilagoditev in ne ukinitev postrežne linije (več prostora za širšo ponudbo svežih programov), povečanje širine ponudbe in prenovo trgovin.
Spremembe se po poročanju časnika obetajo tudi pri odnosu do dobaviteljev, saj bo trgovec zmanjšal ali v celoti nehal uporabljati nekatere pogajalske taktike, kot so dodatni popusti za predčasno plačilo. Z večine Mercatorjevih polic naj bi se tako poslovili predvsem manjši dobavitelji. Mercator pa naj bi še bolj kot do zdaj pospeševal prodajo izdelkov, ki jih prodaja pod svojo blagovno znamko.