Slovenija
9 ogledov

Yahoo in Facebook se ne tožita več

Napad na Yahoo je že drugi kibernetski napad na Kitajskem na tuja internetna pod Žurnal24 main
Spletno podjetje Yahoo in družbeno omrežje Facebook sta zakopala bojni sekiri, napovedala odstop od obojestranskih tožb zaradi kršenja patentov in sklenila dogovor o globljem oglaševalskem zavezništvu.

Končal se je večmesečni boj med Yahoojem in Facebookom, ki ga je sprožil nekdanji glavni izvršni direktor Yahooja Scott Thompson, ki je marca vložil tožbo proti Facebooku zaradi kršenja patentov glede spletnega oglaševanja, nadzora zasebnosti, socialnih omrežij in drugih.

"Facebook ti pomaga ohranjati stike," piše na vstopni strani – nekaterim pa tudi | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main
Facebook se je pripravljal na prvo izdajo delnic v javno prodajo na borzi in se oborožil s kopico patentov ter aprila vložil podobno tožbo proti Yahooju. Facebook je od računalniškega podjetja IBM kupil 750 patentov za nerazkrito vsoto denarja in še 650 patentov od Microsofta za 550 milijonov dolarjev.

Obupan poskus hirajočega podjetja

Tožba Yahooja je naletela na hude kritike, ki so v njej videli obupan poskus izsiljevanja s strani hirajočega podjetja. Yahoo se je nato pred dvema mesecema znebil Thompsona - uradno zaradi laganja pri biografskih podatkih - in novi vršilec dolžnosti glavnega izvršnega direktorja Ross Levinsohn je začel pogajanja s Facebookom, ki so se končala z dogovorom, po katerem bo Yahoo dajal na Facebook več svojih vsebin, obe podjetji pa bosta oglaševala druga pri drugi.

Dogovor je dober za obe podjetji in za njune uporabnike. Yahoo si bo povrnil nekaj prihodkov, ki jih je izgubljal v boju s konkurenco, Facebook pa ima mir pred tožbami v času, ko si prizadeva najti več vlagateljev po kilavi prvi javni ponudbi delnic na borzi. Uvodna cena 38 dolarjev je hitro padla in v petek so bile delnice Facebooka vredne še vedno le 31,73 dolarja. Delnica Yahooja je bila v petek vredna 15,78 dolarja.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.