Samo Ošin vodi klicni center Telekoma, po združitvi z Mobitelom pa bo šef marketinga.
Koliko klicev imate povprečno na dan, koliko jih je bilo največ?
Lani je bilo več kot 1,4 milijona klicev zaradi prijave napak, to je slabih štiri tisoč klicev na dan. Ko pa kaj odpove, imamo po 12 tisoč klicev na dan – tak primer so bile lanske poplave. Tudi letos smo to številko enkrat že dosegli.
V katerih primerih so uporabniki najbolj jezni?
Ko je tekma, pa je ne morejo gledati, ali pa poročila. Imamo tudi primere, ko se napake ponavljajo. Če je stranka na mejni oddaljenosti od centrale, bi bilo poslovno morda bolj modro reči, da storitev ni mogoča. Čeprav ob priklopu povemo, da je možno, da kakšna storitev ne bo omogočena, denimo HD televizija. Stranka včasih čez kak mesec pozabi, kaj smo se pogovarjali.
Kako rešujete reklamacije, če kje en dan v mesecu ni deloval internet? Ali sorazmerno znižate račun?
Račun se ustrezno zniža, če storitev ni na voljo 48 ur.
Samo Ošin
Delujejo cene in akcijske ponudbe. Pri nas na odločitev zelo vplivajo tudi naprave: televizorji, telefonski aparati, mobilniki, tablice. Število televizijskih programov je mimo, nekaj let nazaj je bilo pametno povedati, da imaš 150 programov, konkurenca pa 110.
Zdaj uporabniki že vedo, da gledajo le od osem do 15 programov, redkokdo jih gleda 30. Veliko damo tudi na všečnost oglasov. Oglas mora biti potrošniku všeč, da gre poiskat dodatne informacije, potem pa se odloči na podlagi cene. V Sloveniji se za storitve, za katere račun prihaja enkrat na mesec, ljudje odločajo manj impulzivno.
Kako bodo uporabniki Mobitela in Telekoma čutili združitev? Bodo dobivali en račun za storitve?
Morda še ne takoj po združitvi, ampak da, če ga bodo želeli. Že z dnem združitve pa bomo ponudili tudi nove produkte, ki pa naj še ostanejo skrivnost.
Kaj je prihodnost telekomunikacij?
Prenos podatkov, to bo ključno. Minute pogovorov rastejo počasi, prenos podatkov pa narašča eksponentno. Kako zagotoviti dovolj prepustna omrežja, bo velik izziv za vse operaterje. 3D HD-televizija bo potrebovala od 300 do 400 megabitov na sekundo. Tega zdaj ne ponuja nobeno komercialno omrežje.
Zakaj klasična telefonija še ni dokončno mrtva?
Saj je, samo še ne ve (smeh). Klasična telefonija ima veliko prednost: če ni internetne povezave, deluje, če ni elektrike, še vedno deluje. Slovenci neradi spreminjamo stvari, če delujejo, pa tudi precej navezani smo na telefon. Spomnim se, da sem kopal jarek, da smo ga dobili.
Kdo sploh kupuje filme iz videoteke glede na to, da je piratske kopije mogoče sneti s spleta?
Ponujamo določene filme, ki jih na spletu ni, druga prednost pa je preprosta uporaba. Razmerje med prodanimi filmi iz navadne videoteke in iz videoteke za odrasle je približno ena proti ena.
42
ogledov
Vsak drugi pornografski
Samo Ošin. Vsak drugi film, naložen iz Siolove videoteke, je film za odrasle.
Dostop do interneta je vezan na gospodinjstvo, račun dobi glava družine, mobilni telefon pa je osebna zadeva. Na silo združevati račune za gospodinjstva ne bi bilo sprejemljivo.