Maribor. “Uvedba novega režima je načrtovana z novim letom ali najpozneje do poletja 2012,” je v gradivu o ustanovitvi zavoda Certus Maribor za mestni svet zapisal Vili Eisenhut, direktor urada za komunalo, promet, okolje in prostor Mestne občine Maribor (MOM).
“Vse smo naredili”
Kot smo že poročali, MOM načrtuje sama prevzeti vodenje in urejanje mariborskega avtobusnega potniškega prometa, ki ga zdaj še opravlja koncesionar Veolia transport Štajerska. Ta se je odzval tudi na številne očitke župana Franca Kanglerja nad slabo opravljenim delom. “Med trajanjem koncesijske pogodbe smo v sodelovanju z MOM poskrbeli za vsa dogovorjena investicijska vlaganja. Prav tako je MOM v skladu s koncesijsko pogodbo določala traso in frekventnost linij ter ceno vozovnic,” so pojasnili na Veolii.
Za zagon bi kupili dodatne
Od včeraj pa je znanih tudi več podrobnosti o predlagani posodobitvi avtobusnega prometa. MOM bi morala takoj kupiti devet ali deset novih nizkopodnih avtobusov. Potrebna bi bila vzpostavitev večjih parkirišč zunaj mesta, kupili bi več avtomatov za prodajo vozovnic, na postajališčih pa bi bile postavljene elektronske napovedi odhodov avtobusov. Večja srečanja vozil cone 1 in cone 2 bi bila bolnišnica, center City, glavna avtobusna postaja in Štuk. Konkretni izračuni vzpostavitve avtobusnega potniškega prometa po novem v gradivu še niso zapisani.
Ker se je pojavljalo tudi vprašanje, kje namerava MOM servisirati avtobuse, je Kangler že našel rešitev: “Na Snagi in v Nigradu imajo dovolj usposobljen kader, ki popravlja vozila, podobna avtobusom.”
44
ogledov
Vozili bi za en evro
Avtobusni prevoz. Veolia prese-nečena nad očitki MOM. Konkretnih izračunov še ni.