“Če je informacija resnična, se veselimo uradne objave in samih podrobnosti odločitve,” o predlogu, da bo država zagotovila 31 milijonov evrov za projekt Emonika, pravi njen direktor Csaba Toth, ki je s to informacijo seznanjen le iz medijev.
Vlada bo predvidoma na jutrišnji seji naložila ministrstvom za gospodarstvo, infrastrukturo in finance, naj v skladu s terminskim načrtom projekta v državnem proračunu načrtujejo sredstva do višine 31 milijonov evrov v obliki spodbude za neposredne tuje investicije. Vendar je v predlogu zapisano tudi, da bo Emonika ta denar dobila šele, ko bo končala investicijo in bo dobila uporabno dovoljenje.
Še težave z MOL in SŽ
Na gospodarskem ministrstvu, ki je pripravilo predlog, sicer pravijo: “Pred obravnavo vloge na vladi je nemogoče natančneje definirati morebitne finančne obveznosti države (višino sredstev in terminski načrt),” v predlogu pa je zapisano, da država v tem in naslednjih treh letih s projektom ne bo imela finančnih posledic nad 40 tisoč evri.
Kaj bi 31 milijonov evrov pomenilo za projekt, Toth ne želi komentirati, dokler ne bo dobil uradne informacije. Prihodnost projekta pa bo komentiral, ko bo rešen problem z zemljišči, ki so potrebna za gradnjo Emonike, in ko bo imel zagotovljeno lokalno podporo. Za to je uradno zaprosil državo in Mestno občino Ljubljana (MOL), a odgovora še ni dobil. Toth je pojasnil, da je septembra umaknil vlogo za pridobitev gradbenega dovoljenja za Emoniko zaradi omenjenih zemljišč, ki so v domeni MOL in Slovenskih železnic, napredek pri reševanju teh težav pa ni viden. Ob tem sta največji oviri za projekt še “enormno povečanje stroškov od leta 2007 in pomanjkanje koordinacije z javnim sektorjem”. Ko bo to rešeno, bodo vlogo znova vložili. Glede tega, ali bodo zaprosili za evropska sredstva, pa Toth pravi, da bodo počakali na navodila vlade.
Za promet na železniški postaji popolnoma zadostuje to kar je. Za gradnjo spomenikov, pa sedaj ni pravi čas.
Upam, da bodo ljudem vsaj vidni, ker občutili jih zagotovo ne bomo v svojih žepih!
Ali je že pripravljen projekt za poglobitev železnice od Tivolija do Vodmata?Poglobitev v razdalji 3km je nujna pred zažetkom izgradnje železniškega potniškega terminala.