Ministrstvo, tedaj še kot ministrstvo za okolje in prostor, je ob tem že lani avgusta odločilo, da bo združilo odločanje za vse bodoče objekte v sklopu Emonike, za katere želijo gradbeno dovoljenje pridobiti madžarski investitorji.
Gre za 100 metrov visoko stolpnico na južnem delu območja železniške postaje ob križišču Dunajske ceste in Trga Osvobodilne fronte (OF), v kateri bodo trgovsko središče, hotel, storitvene vsebine in pisarne, 40 metrov visoko poslovno stolpnico na severnem delu območja ob križišču Dunajske in Vilharjeve ceste, ki ga bodo spremljali trije nižji stanovanjski objekti, ter za javni trg, zunanje navezan na 100-metrsko stolpnico.
Vrednost gradnje stolpnice na križišču Dunajske ceste in Trga OF ter spremljajoče infrastrukture so v Mendoti lani ocenjevali na 114 milijonov evrov brez DDV, gradnjo objektov ob križišču Dunajske in Vilharjeve ceste na 72 milijonov evrov, ureditev javnega trga s povezavo do 100-metrske stolpnice pa na 750.000 evrov, Skupaj torej skoraj 187 milijonov evrov brez davka, vprašanje pa je, kakšna bo glede na inflacijska gibanja dejanska vrednost projekta zdaj.
Ministrstvo za naravne vire in prostor je javnost obvestilo, da je pred izdajo gradbenega dovoljenja potrebna presoja vplivov na okolje. Do konca avgusta se lahko v postopek vključijo tudi upravičeni stranski udeleženci.
Ljubljanski župan Zoran Janković je v torek ocenil, da bo Mendota dovoljenje pridobila še letos, in napovedal, da naj bi investitor najprej začel izvajati del projekta ob Vilharjevi cesti, kjer že poteka pilotiranje.
Projekt ureditve območja železniške postaje, ki velja za dolgoletno črno točko Ljubljane, tako dobiva vse jasnejše obrise. Infrastrukturna dela že potekajo ob Vilharjevi cesti, kjer slovaški investitor Corwin že gradi tudi poslovno stavbo Vilharia. V nadaljevanju bodo dela potekala še na Linhartovi, Železni, Šmartinski in Masarykovi cesti ter na Trgu OF.
Izvajalci so medtem začeli s pripravljalnimi deli za zamenjavo nadvoza železnice nad Dunajsko cesto, ki bo uvodni del prenove železniške postaje. To bo financirala država. Slovenske železnice bodo medtem ob Vilharjevi cesti zgradile novo avtobusno postajo, dodatno pa je zdaj predviden še en avtobusni terminal ob sedanjem poslopju železniške postaje. Mestna občina bo medtem poskrbela za ostale infrastrukturne investicije.
Glavna gradbena dela za novi Potniški center Ljubljana, ocenjena na 200 do 250 milijonov evrov, bi lahko stekla prihodnje leto, celotno območje železniške postaje pa bo tako lahko, če ne bo negativnih presenečenj, prihodnjih nekaj let veliko gradbišče.
A slovenski investitorji v Sloveniji ne obstajajo! Prodali smo že celo Slovenijo, sedaj pa še tujci gradijo na naši slovenski zemlji! To ni nič drugega kot razprodaja slovenske imunitete in zemlje! Razprodaja države! Kje je kak zakon glede takih zadev!… ...prikaži več Ali bosta Slovenija in Slovenec čez par let sploh obstajala! Ali je v Sloveniji sploh še ostalo kaj slovenskega!? Bolj malo! In nič čudnega, če so na oblasti razni srbski Jankoviči In njemu podobni lopovi!
Ljubljana po meri Tomija!
Najprej je bilo potrebno poleg vsake pasje hišice narediti še parkirno hišo, sedaj pa so v modi hoteli ki jih seveda v miniaturni ljubljani očitno primanjkuje.