Velika večina anketiranih si želi širših avtocest in več vlaganja v infrastrukturo, je pokazala anketa Dela. Širitev avtoceste, predvsem primorske in štajerske, si še posebej želijo prebivalci primorsko-notranjske regije. S širitvijo primorske avtoceste se povsem strinja 47 odstotkov vprašanih, strinja se 36 odstotkov vprašanih, neodločenih je devet odstotkov vprašanih. Ne strinjajo se trije odstotki vprašanih, en odstotek se jih sploh ne strinja, z ne vem pa so odgovorili štirje odstotki vprašanih.
S širitvijo štajerskega avtocestnega kraka se medtem strinja 35 odstotkov vprašanih, 42 odstotkov se jih povsem strinja, 13 odstotkov je neodločenih, ne strinjajo se štirje odstotki. Z ne vem je odgovorilo pet odstotkov vprašanih, s širitvijo štajerske avtoceste pa se sploh ne strinja en odstotek vprašanih.
Dvainšitirdeset odstotkov vprašanih je nezadovoljnih s slovenskimi cestami. Nadpovprečno so z njimi nezadovoljni ljudje na podeželju. Kar 92 odstotkov vprašanih meni, da bi morala slovenska država za ceste na vseh ravneh nameniti veliko več denarja.
Zastoji in kolone na avtocestah v poletnih mesecih so sicer moteče za tri četrtine slovenskega prebivalstva, le desetina jih pravi, da jih stanje na avtocestah ne moti, desetina pa jih je do tega ravnodušna. Pri tem vprašanju izstopajo anketiranci z višjimi dohodki in anketiranci v starosti od 35 do 44 let, katerih odgovori so v primerjavi z drugimi skupinami najpogostejši v kategoriji zelo moteče.
Spletno in telefonsko anketiranje je med 19. in 21. julijem na reprezentativnem vzorcu 501 odraslih državljanov opravil oddelek za tržne raziskave Dela Stik.
Ampak ne glede na splošno državno varčevanje pri tistih, ki zaslužijo manj kot povprečno plačo (beri 75% vseh zaposlenih, pa verjeno vsaj 85% upokojencev), ta prihranek očitno ni v interesu tistih, k v naši džavi odločajo, kljub temu, da bi… ...prikaži več bilo v interesu 4/5 državljanov. Raziskovalno novinarstvo, rokavica vržena. Državljani čakamo.
Če bi dali tovornjake na vlake, ne bi bilo treba nič širit. S tem bi prihranili pri denarju za širitev avtoceste, pri denarju za popravljanje avtocest, pri denarju za vzpostavljanje novega cestninskega sistema za tovorna vozila, denar, ki je namenjen… ...prikaži več cestam, bi ostal za ceste, ker bi s tem železnice dobile več sredstev, ki jih ne bi bilo potrebno preusmerjati iz cestnine, pozimi ne bi bilo prometnih nesreč/zastojev zaradi neustrezne obreme tovornjakarjev ali zaradi njihove ustrujenosti...