Če bi dali tovornjake na vlake, ne bi bilo treba nič širit. S tem bi prihranili pri denarju za širitev avtoceste, pri denarju za popravljanje avtocest, pri denarju za vzpostavljanje novega cestninskega sistema za tovorna vozila, denar, ki je namenjen… ...prikaži več cestam, bi ostal za ceste, ker bi s tem železnice dobile več sredstev, ki jih ne bi bilo potrebno preusmerjati iz cestnine, pozimi ne bi bilo prometnih nesreč/zastojev zaradi neustrezne obreme tovornjakarjev ali zaradi njihove ustrujenosti...
Ampak ne glede na splošno državno varčevanje pri tistih, ki zaslužijo manj kot povprečno plačo (beri 75% vseh zaposlenih, pa verjeno vsaj 85% upokojencev), ta prihranek očitno ni v interesu tistih, k v naši džavi odločajo, kljub temu, da bi… ...prikaži več bilo v interesu 4/5 državljanov. Raziskovalno novinarstvo, rokavica vržena. Državljani čakamo.
Če bi dali tovornjake na vlake, ne bi bilo treba nič širit. S tem bi prihranili pri denarju za širitev avtoceste, pri denarju za popravljanje avtocest, pri denarju za vzpostavljanje novega cestninskega sistema za tovorna vozila, denar, ki je namenjen… ...prikaži več cestam, bi ostal za ceste, ker bi s tem železnice dobile več sredstev, ki jih ne bi bilo potrebno preusmerjati iz cestnine, pozimi ne bi bilo prometnih nesreč/zastojev zaradi neustrezne obreme tovornjakarjev ali zaradi njihove ustrujenosti...
Ampak ne glede na splošno državno varčevanje pri tistih, ki zaslužijo manj kot povprečno plačo (beri 75% vseh zaposlenih, pa verjeno vsaj 85% upokojencev), ta prihranek očitno ni v interesu tistih, k v naši džavi odločajo, kljub temu, da bi… ...prikaži več bilo v interesu 4/5 državljanov. Raziskovalno novinarstvo, rokavica vržena. Državljani čakamo.