Razpisi |
Intervencijsko gradbeno vzdrževanje. Šest popolnih ponudb, pet izbranih.
|
V iskanju poslov
JR je v dveh svojih ponudbah predlagala najvišjo ceno, sicer pa so bile njihove ponudbe v
zlati sredini. Direktor JR
Marko Bizjak potem, ko smo mu povedali, zakaj bi želeli njegov komentar, ni bil
več dosegljiv.
"Očitno iščejo delo," pa je komentiral župan Mestne občine Ljubljana (MOL)
Zoran Janković, ki je z JR prekinil koncesijo ter upravljanje semaforjev in cestne
signalizacije prenesel na LPT. JR je zato nameravala mesto tožiti, vendar so si v času razpisov
premislili in tožbo umaknili.
"Nič se nismo dogovarjali, ampak po mojem je normalno, da če nekdo hoče z nekom delati, ga ne
more tožiti," pravi Janković.
Ponavljajoče se izbiranje
Skupna vrednost razpisov za obdobje štirih let je okoli 3,5 milijona evrov. Največ sredstev
je namenjenih nakupu blaga in materiala za vzdrževanje semaforske opreme, 450 tisoč evrov na leto.
Kot je povedala
Darja Pungerčar z LPT, z vsemi 22 ponudniki že sklepajo pogodbe za prihodnja štiri
leta.
"Gre za okvirne sporazume za posamezni sklop, kar pomeni, da bodo vsi izbrani ponudniki ob
konkretnem naročilu znova pozvani, naj oddajo ponudbo. Cene v konkretnem naročilu ne smejo
presegati cen, ki so določene v okvirnem sporazumu," je pojasnila Pungerčarjeva. Nakup bo
potekal postopoma, glede na načrt vzdrževalnih del. Torej tudi če je JR zdaj oddala višjo ponudbo
od drugih ponudnikov, jo lahko vsakič, ko bo LPT iskal dobavitelje in izvajalce del, znižajo.
Teoretično bi tako lahko nekdanji koncesionar v prihodnjih štirih letih zaslužil več kot tri
milijone evrov samo iz teh razpisov.
Varčevanje za izgubo
Župan pa vseskozi zagotavlja, da so koncesijo JR odvzeli tudi zato, da bodo storitve za mesto
cenejše. Napoveduje tudi izredno revizijo koncesijskih poslov v JR. Pravi, da se ne bo izkazalo, da
je bil prenos koncesije nesmotrn, in je prepričan, da bo LPT opravljalo delo kakovostneje za nižjo
vrednost. MOL bo sicer, kot zagotavljajo, LPT za nove naloge plačala enako kot prej JR. Letos glede
na še nesprejet rebalans proračuna 2,9 milijona evrov. Isti kot pri koncesionarju bodo tudi
delavci, saj so zaposleni v enoti svetlobe in svetlobne signalizacije v LPT prestopili prav iz JR.
Novega upravitelja semaforjev bo dejavnost letos stala kar 4,2 milijona evrov, leto pa bo LPT
zaradi novih zadolžitev končalo z izgubo. Še ta mesec nameravajo objaviti tudi razpis za nakup
voznega parka za nove naloge.