Očitno bomo veliko pred plačevanjem parkirnine z urbano na parkomatih z njo parkirnino plačevali na zaprtih parkiriščih, ki jih upravlja Javno podjetje Ljubljanska parkirišča in tržnice (JP LPT). Kot je povedala Darja Pungerčar iz JP LPT, bo nadgrajen sistem začel delovati že v nekaj dneh.
Pungerčarjeva je pojasnila, da so nadgradili parkirne sisteme na vhodnih in izhodnih terminalih in na avtomatskih blagajnah. “Uporabnik, ki bo imel urbano z naloženim dobroimetjem, bo na vhodu kartico prislonil na vhodni terminal, in s tem se bo zapornica odprla. Na izhodu bo kartico prislonil znova. Glede na čas parkiranja in cenik posameznega parkirišča se bo obračunala tarifa, ki se bo odštela od dobroimetja,” je delovanje sistema pojasnila Pungerčarjeva.
Klasičnega papirnatega parkirnega listka uporabnik urbane ne bo več potreboval, vendar pa tudi ne bo dobil računa za parkiranje, le stanje dobroimetja se bo izpisalo na zaslonu.
Če bo na urbani naloženega dovolj denarja, uporabniku ne bo več treba na parkirno ali ročno balagajno.
Blaž Gostiša, Traffic Design
Plačala Ultra in JP LPT
Sistem je po naročilu Ultre implementiral Traffic Design, podjetje, ki je doslej za MOL z avtomatskimi vhodno-izhodnimi sistemi opremilo deset zaprtih parkirišč. Njihov direktor Tomaž Kastelic se je letos uvrstil na Managerjevo lestvico najbogatejših. Blaž Gostiša, vodja projektov v podjetju, pa je povedal, da so na vhodno-izhodnih avtomatih čitalci urbane, ki so v fazi testiranja, že nameščeni.
Stroške namestitve posodobljenega sistema je v sklopu implementacije urbane plačala Ultra. Na sedmih parkiriščih pa je bila po pojasnilih Pungerčarjeve nadgradnja zahtevnejša.
Tam je moral dobavitelj zamenjati del strojne opreme, posodobiti pa so morali tudi del centra za upravljanje. Ker ti stroški v implementacijo urbane niso bili zajeti, jih je moralo plačati JP LPT. Znašali so dobrih 126 tisoč evrov.