Zidar je bil star 82 let. Direktor podjetja Slovenija ceste je postal leta 1974, nato pa tudi podjetja SCT, ki je nastalo z združitvijo večih podjetij. Bil je direktor v zlatih letih, ko je imelo podjetje 11 tisoč delavcev in je gradil velike projekte v tujini, predvsem v Libiji in UIraku. Po osamosvojitvi si je SCT odrezal največji kolač pri gradnji avtocest.
Padec Zidarja in drugih gradbenih baronov se je začel z afero Čista lopata, v kateri so bili pravnomočno obsojeni za dogovarjanje pri oddaji javnega naročila za gradnjo stolpa za kontrolo zračnega prometa na ljubljanskem letališču.
SCT je končal v stečaju, Ivan Zidar pa v osebnem stečaju, dolgov je bilo za 16 milijonov evrov, prav tako veliko indicev o goljufijah za praznenje stečajne mase in skrivanja denarja pred upniki.
Zidar ni šel v zapor, saj je predložil zdravniška potrdila o nezmožnosti prestajanja kazni, prav tako se praviloma ni udeleževal sojenj zaradi zdravstvenih razlogov.
dezurni@zurnal24.si
Jaz pa se ob tem spomnim na mnogo podizvajalcev in delavcev, ki jih ni plačeval in so zaradi tega trpeli in životarili. Čudno, da o tem ni nikjer nobene besede.
Žalostna novica.Žalostna zato,ker ni škripno na Dobu.
skoda truge in pogreba zanjga, skoda centa in sekunde